دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی:

دست پر برگشتن به خانه خستگی چند سال را جبران کرد

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹:۱۷
کد خبر: ۷۵۲۳۲۶
دست پر برگشتن به خانه خستگی چند سال را جبران کرد
ورزشکار تیم ملی کایاک کشورمان با ابراز خوشحالی از کسب مدال برنز بازی های آسیایی سطح مسابقات را بالا دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیمان قویدل قایقران تیم ملی کایاک گفت: بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات پرفشار و روزهای سخت با هدف کسب مدال به پالمبانگ رفتم تا جواب زحمات این چند سال را بگیرم. تمریناتی هم در پالمبانگ داشتیم و هر روز با نزدیک شدن زمان مسابقه لحظه ها دیرتر می گذشت طوری که 4 روز آخر مثل یک ماه برایم گذشت.

وی ادامه داد: نگرانی هایی هم از به دست آوردن مدال داشتیم چون در مسابقات قهرمانی آسیا سال گذشته مقام چهارم را کسب کردیم و سطح رقابت ها در بازیهای آسیایی بسیار بالاتر از قهرمانی آسیا است و با دیدن تمرینات نمایندگان قزاقستان، ژاپن، اندونزی، ازبکستان که حریفان بسیار سختی هستند نگرانی ها بیشتر می شد اما تیم ما هم تمرینات سختی داشت و با آمادگی خوبی نسبت به سالهای گذشته در پالمبانگ حضور پیدا کردیم و به هیچ عنوان نمی توانستم قبول کنم بعد از پستی بلندی های بسیار دست خالی برگردم.

قویدل افزود: به هرحال زمان مسابقه فرار رسید و همراه احمدرضا طالبیان، امین بوداغی و علی آقامیرزائی سر خط شروع مسابقه رفتیم و با صدای استارت داور شروع خوبی داشتیم اما در طول مسیر قایق پنجم بودیم تا 200 متر آخر که فاصله بهتری نسبت به قایق های اول داشتیم و 150 متر آخر با هماهنگی قبلی فشار بیشتری آوردیم و با فرار آخر موفق شدیم از ژاپن و ازبکستان پیشی بگیریم و مدال برنز را کسب کنیم.

ملی پوش کایاک کشورمان با اشاره به کسب مدال برنز بازیهای آسیایی گفت: هم من خیلی خوشحال بودم هم بچه ها، درست است که مدال طلا کسب نکردیم و می توانستیم نقره داشته باشیم و نشد اما کسب مدال برنز در بازیهای آسیایی و رقابت با تیم هایی مانند قزاقستان خیلی ارزشمند است و روی سکوی قهرمانی ایستادن احساس بسیار خوبی داشت و بیشتر از هر چیز دست پر برگشتن به خانه برایم خوشحال کننده بود.

قویدل در پایان گفت: بعد از گرفتن نتیجه همه روزهای سخت، مشکلاتی که به سختی برطرف می کردم تا به تمرین ادامه بدم بطور نا خداگاه جلو چشمم می آمد و واقعا از این که دست پر بر می گشتم پیش همسرم خیلی خوشحال بودم، از همه عزیزانی که برای موفقیتم دعا کردن سپاسگزارم و امیدوارم باعث خوشحالی یشان شده باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز