پرسپولیس ۲- نساجی مازندران یک؛

پرسپولیس به یک قدمی پدیده رسید/ طلسم تساوی‌های سرخ‌پوشان در آزادی شکسته شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۲:۴۸
کد خبر: ۷۵۲۶۲۴
تیم پرسپولیس در بازی عقب افتاده از هفته ششم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران در بازی عقب افتاده از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

تیم پرسپولیس در حالی مقابل نساجی قرار گرفت که در سه بازی قبلی خودش در لیگ موفق به پیروزی نشده بود. تیم نساجی شروع کننده بازی در نیمه اول بود. در دقیقه 3 سرخپوشان توسط منشا دست به حمله زدند و ضربه گادوین به مدافع حریف برخورد کرد. سرخپوشان پرسپولیس بازی را هجومی تر آغاز کردند و بیشتر توپ و میدان را در اختیار گرفتند. در دقیقه 27 نعمتی متوقف شد و یک ضربه کاشته برای سرخپوشان بدست آمد. ارسال انصاری از سمت چپ توسط گلر نساجی به کرنر مبدل شد. سانتر نورالهی به ضد حمله برای نساجی مبدل و بار دیگر سرخپوشان بازی را در اختیار گرفتند. در دقیقه 30 بار دیگر نعمتی متوقف و یک ضربه کاشته برای پرسپولیس بدست آمد. ارسال نورالهی و ضربه روی پای علیپور به تیرک افقی دروازه نساجی برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه 42 یک ضربه کاشته برای نساجی از سمت راست اعلام شد. ارسال توپ با ضربه سر بازیکن این تیم از کنار دروازه رادو به بیرون رفت. نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم بازهم این تیم پرسپولیس بوده که بازی را هجومی تر آغاز کرد و سرخپوشان خیلی زود در نیمه دوم توسط علی علیپور در دقیقه 50 توانستند به گل برتری برسند. در دقیقه 54 محمد عباس زاده فرصت داشت که گل تساوی را به ثمر برساند ولی موفق به این کار نشد. در ادامه بازهم این تیم پرسپولیس بود که سوار بر بازی شد و چند موقعیت را روی دروازه نساجی خلق کردند ولی با بی دقتی بازیکنان به بیرون رفت. در اواسط نیمه دوم بازی تنش بین بازیکنان دو تیم زیاد شد و علی شجاعی بازیکن یک اخطاره نساجی روی خطایی که انجام داد با کارت قرمز رضا کرمانشاهی مواجه شد و از زمین بیرون رفت. شجاعی و کادر فنی نساجی به این تصمیم داور اعتراض کردند که همین مسئله باعث شد لحظاتی بازی متوقف شود. با ده نفره شدن نساجی سرخپوشان فشار خود را بیشتر کردند و روی حرکتی که سیامک نعمتی از جناح راست انجام داد روی اشتباه شیری مدافع این تیم با گل به خودی که زده شد پرسپولیس دو بر صفر از حریف پیش افتاد. سرخپوشان در ادامه بازی نیز فرصت گلزنی به دست آوردند ولی موفق نبودند. تیم نساجی نیز در یک فرصت در محوطه جریمه پرسپولیس فرصت خوبی را به دست آورد که شجاع خلیل زاده توپ را دور کرد. در حالی که این بازی رو به پایان بود روی خطایی که کمال کامیابی نیا در محوطه جریمه انجام داد داور یک ضربه پنالتی به سود نساجی اعلام کرد که بازیکن گرجستانی این تیم ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک مقابل نساجی به پیروزی رسید و سرخپوشان با این پیروزی به رده دوم جدول رده بندی رسید و بعد از پدیده قرار گرفت.

پرسپولیس 2.......................................................................................... نساجی مازندران یک

گل‌ها: علی علیپور (50)، حامد شیری (70- گل به خودی) برای پرسپولیس، جورجی گولسیانی 7+90- پنالتی) برای نساجی

داور: رضا کرمانشاهی

کمک ها: سعید قاسمی، حسن یوسفی، سعید رحیمی مقدم

ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

اخطار: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)- محمد آبشک (نساجی)

اخراج: علی شجاعی (63- نساجی)

استادیوم: آزادی تهران

تماشاگر: حدود 30 هزار نفر

پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی (84- شایان مصلح)، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی (69- حمیدرضا طاهرخانی)، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور (81- آدام همتی)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

نساجی مازندران: امین رضایی، حمیدرضا دیوسالار، حامد شیری، جورج گولسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک، احمد عبداله‌زاده، سجاد آشوری (74- امید سینک)، علی اصغر عاشوری (85- سیدمحمد میری)، علی شجاعی و محمد عباس‌زاده (67- محمدمهدی نظری)

سرمربی: جواد نکونام

نظر شما