به میزبانی مالزی برگزار شد؛

حضور محصص در هفتمین نشست هیات آموزشی مربیان فوتبال آسیا

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۳:۰۲
کد خبر: ۷۵۲۷۱۸
حضور محصص در هفتمین نشست هیات آموزشی مربیان فوتبال آسیا
هفتمین نشست هیات آموزشی مربیان فوتبال آسیا با حضور مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ایران در کوالالامپور برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این نشست گام بلندی پیرامون برنامه های آموزشی مربیان فوتبال آسیا برداشته شد.

بر این اساس در این نشست بحث و تبادل نظر پیرامون همایش مربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه یافت که به عنوان فرصتی ارزشمندی در راستای ارائه قوانین و دستورالعمل های لازم جهت آموزش مربیان فوتبال آسیا برگزار شود. در این همایش آخرین دست آورد ها و روش های آموزشی مربیگری فوتبال مطرح شد.

همچنین در نشست هیات آموزشی مربیان فوتبال آسیا میشل سابلون از سنگاپور گزارشی از سفر اخیر خودش به کشور ژاپن ارائه داد. علاوه بر این پیشنهاداتی پیرامون برگزاری همایش آموزشی مربیان فوتبال آسیا مطرح شد.

اندی راکسبرگ مدیر فنی AFC  نیز در این نشست پیرامون همایش مربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در این همایش دستورالعمل ها و استانداردهای مورد نظر در حوزه آموزش مربیان فوتبال آسیا مطرح می شود. همچنین فرصتی مناسبی است تا فدراسیون های عضو گزارشی از فعالیت های خود در حوزه آموزش و تربیت مربیان ارائه دهند.

در ادامه مباحثی پیرامون آموزش مربیان فوتبال در بخش بانوان نیز مطرح شد. حداقل الزامات مورد نظر مربیگری در رقابت های AFC نیز از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز