سجاد مشایخی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تمرکز همه تیم روی مسابقات انتخابی جام جهانی است/ به یک برد نیاز داریم تا دوباره انگیزه لازم را کسب کنیم

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۸:۵۳
کد خبر: ۷۵۲۷۲۹
تمرکز همه تیم روی مسابقات انتخابی جام جهانی است/ به یک برد نیاز داریم تا دوباره انگیزه لازم را کسب کنیم
ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: بدون تردید به یک برد نیاز داریم تا دوباره انگیزه لازم را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سجاد مشایخی، ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره وضعیت کلی تیم پیش از بازی با فیلیپین در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: پس از بازی های آسیایی جاکارتا زمان زیادی برای استراحت نداشتیم. تیم فقط یک هفته استراحت کرد و بعد دوباره در اردو بودیم. البته برخی بازیکنان به علت مصدومیت در تمرینات نبودند. در حال حاضر آمادگی خوبی داریم و تمرینات خوبی را انجام دادیم.

گارد راس تیم ملی اضافه کرد: بعد از باختی که در بازی های آسیایی مقابل چینی رخ داد به لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتیم ولی هر بازی برد و باخت دارد و تمام تلاش ما و هدف ما قهرمانی در جاکارتا بود ولی این اتفاق رخ نداد واین باخت در روحیه تیم تاثیر منفی گذاشت. با این وجود در حال حاضر تمرکز همه کسب نتیجه در انتخابی جام جهانی است و تلاش می کنیم این سهمیه را به دست بیاوریم.

وی درخصوص بازی با فیلیپین اظهار کرد: این بازی هم مانند دیگر بازی های سخت است. ما هنوز به لحاظ روحی به وضعییت ایده آل نرسیدیم. بدون تردید به یک برد نیاز داریم تا دوباره انگیزه لازم را کسب کنیم. فیلیپین هم در جاکارتا بازی کرده پس از آمادگی خوبی برخوردار است نباید تیم را دست کم بگیریم.

مشایخی در پایان یادآور شد: بلافاصله بعد از بازی با فیلیپین باید خودمان رابرای بازی با ژاپن که تیم قدرتمندی است آماده کنیم تیمی که حتما باید با انگیزه و آمادگی کافی به مصافش برویم. امیدوارم در تهران با استفاده از امتیاز میزبانی بابردی شیرین انگیزه لازم رابرای شکست ژاپن به دست بیاوریم.

نظر شما