میثم بائو در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سبک بازی پرسپولیس کاملا تهاجمی بود/ نساجی مازندران به تجربه نیاز دارد

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۰:۰۰
کد خبر: ۷۵۲۷۶۶
سبک بازی پرسپولیس کاملا تهاجمی بود/ نساجی مازندران به تجربه نیاز دارد
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: مدافعان نساجی تاب و تحمل رویارویی با مهاجمان قرمزپوش را نداشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم بائو، بازیکن اسبق پرسپولیس و نساجی مازندران که با حضور در ورزشگاه آزادی بازی دو تیم نساجی و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کرد، در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: پرسپولیس برای دیدار آسیایی با الدحیل آماده می شود و مقابل نساجی مازندران  برای دیدار با الدحیل آماده می‌شد. سبک بازی سرخ‌پوشان کاملا تهاجمی بود و مدافعان نساجی تاب و تحمل رویارویی با مهاجمان قرمزپوش را نداشتند.

وی با اشاره به اینکه فعلا تیم نساجی نیاز به کار بسیاری در لیگ برتر دارد، افزود: فضای لیگ برتر با لیگ یک بسیار متفاوت است. بازیکنان نساجی جوان هستند و کم تجربه که در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر نیاز به کسب تجربه دارند.

بائو با تاکید بر اینکه اشتباهات فردی باعث شدند تا نساجی مازندران به امتیاز نرسد، بیان کرد: اگر بازیکنان تیم فوتبال نساجی از تجربه بالایی برخوردار بودند و استرس بر آنها حاکم نبود می‌توانستند در آزادی مقابل پرسپولیس به تساوی برسند.

بازیکن اسبق پرسپولیس و نساجی مازندران در پایان گفت: نساجی تیم بدی نیست اما نیاز به زمان دارد و امیدوارم درآینده تیم فوتبال نساجی به آمادگی لازم برسد تا جایگاه خود را در جدول لیگ برتر ارتقا بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز