بازیکنانم از جان مایه گذاشتند؛

قربانی: به لیگ دسته یک صعود می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۵۰:۳۷
کد خبر: ۷۵۲۹۱۷
قربانی: به لیگ دسته یک صعود می‌کنیم
سرمربی سردار بوکان درباره دیدار با سایپا صحبت کرد.گ

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان بعد از بازی مقابل سایپا در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم بیشتر از چیزی که هستند مایه گذاشتند. ما ناهماهنگی داریم اما بچه‌ها از جان مایه گذاشتند. حیف شد.

وی درباره اینکه شما هواداران زیادی دارید، عنوان کرد: من با آگاهی تیم بوکان را انتخاب کردم و می‌خواستم جایی مربیگری کنم که طرفداران زیادی داشته باشد. کلاس خوبی بود تا خودم را محک بزنم. این مردم شایسته بیشتر از اینها هستند. تیم ما فقط در بوکان طرفدار ندارد و در کل کردستان و حتی خارج از کشور طرفدار دارد. ما حتی از برخی تیم‌های لیگ برتر هم طرفدار بیشتر داریم. البته با وجود تلاش‌ها، امکانات سخت‌افزاری فراهم نبوده است. من قول می‌دهم هرچند حرفه‌ای نیست، اما به لیگ دسته یک صعود کنیم.

قربانی درباره اسپانسرهای تیمش، خاطرنشان کرد: امسال یک گروه اسپانسرینگ به تیم ما اضافه شده است. خوب کار کرده و تیم ساختار پیدا کرده است. نماینده شهرمان و رئیس هیات فوتبال بوکان با چنگ و دندان تیم را نگه داشتند اما شرایط خوب شده است. نارسایی هست اما نیاز به زمان داریم تا امکانات را به حدی که می‌خواهیم برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز