محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باخت در بازی‌های تدارکاتی تلنگر خوبی برای شاگردان کولاکوویچ بود/ والیبال ایران می‌تواند به عنوان سرگروه صعود کند/ معنوی‌نژاد عملکرد درخشانی در دو بازی گذشته داشت

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۶:۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۵۳۰۵۶
باخت در بازی‌های تدارکاتی تلنگر خوبی برای شاگردان کولاکوویچ بود/ والیبال ایران می‌تواند به عنوان سرگروه صعود کند/ معنوی‌نژاد عملکرد درخشانی در دو بازی گذشته داشت
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: هیچ چیز دور از دسترس نیست و بازیکنان ایران پتانسیل این را دارند که در بازی‌های بعد نیز پیروز میدان باشند و به عنوان سرگروه صعود کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران در دو بازی انجام شده خود در مسابقات قهرمانی جهان که در بلغارستان در حال انجام است دو نتیجه خوب را بدست آورد. شاگردان کولاکوویچ موفق شدند در بازی اول با نتیجه سه بر صفر مقابل پورتوریکو به پیروزی برسند و در بازی روز گذشته مقابل بلغارستان میزبان نیز پیروز میدان بودند.

محمد ترکاشوند بازیکن سابق تیم ملی والیبال درخصوص عملکرد ملی‌پوشان ایران در این مسابقات در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: تیم ایران شرایط مناسبی را در این رقابت‌ها دارد و نسبت به بازی‌های تدارکاتی که انجام داد و سه باخت را بدست آورد توانست در این مسابقات جبران کند و نمایش قابل قبولی را ارائه دهند. می‌توان گفت باخت در بازی‌های تدارکاتی تلنگر خوبی برای کولاکوویچ و شاگردانش بود. درست است که پورتوریکو جزو تیم‌های مدعی محسوب نمی‌شود ولی سطح مسابقات جهانی بسیار بالاست و همه تیم‌ها با قوای کامل پا به مسابقات می‌گذارند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ایران بازی بدون نقصی را مقابل پورتوریکو ارائه دادند و کاری کردند کارستان و در همه فاکتورها از حریف پیش بودند. برتری ما بیشتر در سرویس‌های خوب و حمله بود که با وجود جواد معنوی‌نژاد که یکی از بهترین بازیکنان ایران در این مسابقات است توانستیم برنامه خود را مقابل حریف به بهترین شکل پیاده کنیم. سعید معروف نیز به خوبی توانست بازیکنان را تغذیه کند و نگذاشتند دفاع حریف شکل بگیرد. پیروزی مقابل بلغارستان که از امتیاز میزبانی نیز استفاده می‌کند به بهترین شکل اتفاق افتاد هرچند که ملی‌پوشان ما کار سختی مقابل این حریف داشتند. در ست سوم یک مقدار برنامه ما بهم ریخت و بلغارستان توانست امتیاز بگیرد ولی بازهم در ست چهارم این تیم ایران بود که سوار بر بازی شد و توانست این بازی را به سود خودش تمام کند. ملی‌پوشان ایران در این بازی نیز تمرکز لازم را داشتند و امیدوارم که این عملکرد در بازی‌های بعد ایران نیز تداوم داشته باشد.

پیشکسوت والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌تواند در بازی‌های بعد نیز این پیروزی‌ها را بدست آورد و نتیجه سومی این مسابقات را تکرار کند، خاطرنشان کرد: هیچ چیز دور از دسترس نیست و بازیکنان ایران پتانسیل این را دارند که در بازی‌های بعد نیز پیروز میدان باشند و به عنوان سرگروه صعود کنند. ما هرچه قدر بتوانیم نتیجه خوبی را بگیریم و به عنوان تیم صدرنشین صعود داشته باشیم در مرحله بعد کار راحت‌تری خواهیم داشت. تیم‌های فرانسه،ایتالیا، آمریکا و برزیل جزو تیم‌های خوب این مسابقات هستند که ایران می‌تواند در کنار این تیم‌ها جزو شش تیم برتر قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز