نادر دست‌نشان در گفتگو با برنا:

پیروزی پر گل مس، چالش‌های بازی مقابل پدیده ملک شاهی را از بین برد

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۹:۵۵
کد خبر: ۷۵۳۳۶۹
پیروزی پر گل مس، چالش‌های بازی مقابل پدیده ملک شاهی را از بین برد
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره حواشی دیدار با پدیده ملک شاهی ایلام در رقابت‌های جام حذفی با خبرنگار برنا صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نادر دست نشان، سرمربی مازنی تیم فوتبال مس کرمان درباره دیدار این تیم با پدیده ملک شاهی ایلام در رقابت‌های جام حذفی در گفتگو با برنا، گفت:برای این دیدار همراه تیم نبودم و با 10 بازیکن مس در کرمان ماندیم تا تمرینات را پیگیری کنیم. تیم دوم به همراه دستیارانم برای این دیدار عازم ایلام شدند.

وی ادامه داد: از آنجایی که تیم ایلام هرگز در سطح بالا فوتبال بازی نکرد، شرایط این بازی مناسب نبود به همین دلیل با حواشی بسیاری مواجه شدیم اما تیم ما توانست با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شود. مشکلات در این دیدار بود اما برد پر گل مس چالش های بازی را از بین برد.

دست نشان با اشاره به اینکه در رقابت‌های لیگ دسته یک در هفته ششم به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رویم، بیان کرد: این تیم بار دیگر به دسته یک آمد و از تجربه بازی در لیگ برتر برخوردار است. طرفداران بسیار خوبی دارد و در بوشهر بازی سختی خواهیم داشت. هوای گرم و شرجی بودن این شهر می‌تواند بازیکنان تیم ما را اذیت کند اما همه تلاش خود را به کار می‌بریم تا مقابل شاهین شهرداری بوشهر به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان، گفت: از الان خیلی زود هست درباره صعود به لیگ برتر صحبت کنیم زیرا هفته به هفته تیم‌ها به آمادگی می‌رسند و رقابت‌ها هم سخت تر می‌شود اما مس کرمان جز مدعیان صعود به رقابت‌های لیگ برتر است و تلاش می‌کنیم تا جایگاهمان در جدول به صدر برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز