با سیاست‌های وزارت ورزش هماهنگ هستم؛

منتقمی: شرایط را برای برگزاری انتخابات گلف آماده کرده‌ایم

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۱:۰۴
کد خبر: ۷۵۳۷۴۳
منتقمی: شرایط را برای برگزاری انتخابات گلف آماده کرده‌ایم
سرپرست فدراسیون گلف گفت: برای ارئه خدمات با توجه به تجربیات اندوخته و تحصیلات آکادمیک از جامعه ورزش جدا نخواهم بود و تجربیات خودم را به نوعی دیگر برای پیشبرد و سربلندی ورزش کشورمان بکار خواهم گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهروز منتقمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون، در رابطه با زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون و حضور خود در انتخابات ابراز داشت: تاریخ انتخابات از سوی معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش اعلام می گردد اما فدراسیون شرایط برای برگزاری انتخابات را آماده کرده است. با سیاست ها و خط مشی کلان ورزش کشور که از سوی وزارت ورزش و جوانان تدوین و ابلاغ میگردد هماهنگ هستم.

منتقمی در مورد شایعه بازنشسته بودن خود نیز گفت: انشاله یک روزی مثل بقیه مدیران و کارشناسان و همکاران ارجمندم بازنشسته می شوم. عموماً در حکم بازنشستگی نگارش می گردد بازنشستگی جدایی از خدمت به ورزش نخواهد بود و فقط نحوه ارائه خدمات با توجه به قوانین و مقررات به گونه دیگری خواهد بود. بهرحال برای ارئه خدمات با توجه به تجربیات اندوخته و تحصیلات آکادمیک از جامعه ورزش جدا نخواهم بود و تجربیات خودم را به نوعی دیگر برای پیشبرد و سربلندی ورزش کشورمان بکار خواهم گرفت.

او در مورد سرپرستی اش در فدراسیون گلف و وضعیت این فدراسیون گفت: با توجه به برنامه محوری که سرلوحه کار خود قرار دادم و با توجه به نیاز ورزش گلف به رشد و توسعه، به دنبال اصلاح برنامه راهبردی 5ساله قبلی فدراسیون گلف هستم که براساس این برنامه می توان چراغ راه روشنی را برای گلف متصور شد. با توجه به تحلیل SWOT که در فدراسیون در حال صورت گرفتن است شواهد نشان می دهد که عدد اتخاذ شده بالاتر از 2 نخواهد بود که این مسئله نمی تواند نشانه ی خوبی باشد و شتاب فدراسیون برای تحقق برنامه ها باید بیش از وضعیت فعلی باشد.

منتقمی درباره مهم ترین اهدافش در دوره سرپرستی فدراسیون گلف گفت: بر اساس برنامه ای که ذکر کردم به دنبال شناساندن فدراسیون گلف به عموم مردم هستیم که منطبق بر اهداف عالی وزارت ورزش است اما این مسئله نیاز به وجود زیرساخت هایی دارد(از جمله زمین های گلف در سراسر کشور و اجرای برنامه استعدادیابی) لذا امیدوارم فردی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می شود توانایی جذب منابع لازم، ارتباطات لازم و توانایی جذب اسپانسر و سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت خیرین ورزشی برای توسعه و گسترش ورزش گلف را داشته باشد.

سرپرست فدراسیون گلف با اشاره به المپیکی بودن این رشته، در پایان اظهار کرد: گلف پس از سال 1900 و 1904 مجددا در سال 2016 به المپیک ریو راه یافت که حضور در المپیک بر اساس رنکینگ ورزشکاران است، لذا در همین مدت به دنبال حضور در مسابقات بین المللی جهت ارتقاء رنکینگ و نشان دادن فعالیت به فدراسیون آسیایی و جهانی گلف هستم و با توجه به ارتباطات لازم توانستیم عضویت خود را در فدراسیون بین المللی تمدید کنیم. اگر همین روند ادامه داشته باشد امیدواریم بتوانیم در المپیک 2020 حضور داشته باشیم کما اینکه به دنبال حضور در بازیهای آسیایی 2018 بودیم اما در زمان قبل از سرپرستی‌ام در فدراسیون، تقاضای حضور و ثبت نام صورت نگرفته بود.

بهروز منتقمی در مورد اولین تجربه انجمن وودبال در برگزاری مسابقات اوپن بین المللی در شهر تبریز گفت: برگزاری اولین دوره مسابقات وودبال در شهر تبریز نشان دهنده قابلیت میزبانی این شهر برای برگزاری مسابقات آتی این رشته وررزشی می باشد. این مسابقات با حضور ناظرین فدراسیون جهانی و آسیایی و در سطح قابل قبول از نظر فنی و کیفی برگزار شد.

تداوم ارتباطات بین المللی و حضور در کنگره و اجلاس و مسابقات برون مرزی در برنامه های فدراسیون از اهمیت بسزایی برخوردار است تا بتوان کرسی لازم در آسیا و جهان را کسب نمود.

نظر شما