ما به بازی در آزادی مقابل پرسپولیس آشنا هستیم؛

معلول: بازی بزرگی مقابل پرسپولیس داریم/ از هیچ چیز نمی‌ترسیم

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۱:۰۱
کد خبر: ۷۵۳۷۵۱
معلول: بازی بزرگی مقابل پرسپولیس داریم/ از هیچ چیز نمی‌ترسیم
سرمربی تیم الدحیل گفت: از نظر تکنیکی و بدنی هر دو تیم در بهترین شرایط هستند وبرای تاریخ باشگاه ما خیلی مهم است که در این بازی پیروز شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم پرسپولیس در بازی برگشت خود مقابل الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف نماینده قطر خواهد رفت.

نبیل معلول، سرمربی الدحیل صبح یک‌شنبه در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: پرسپولیس تیم خوبی است. الدحیل امسال استارت خوبی زد. ما به دنبال جزئیات هستیم چون جزئیات در این بازی نتیجه بازی را رقم می‌زند. امیدوارم بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم و برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم.

او درباره برگزاری دیدار الدحیل و پرسپولیس مقابل ۱۰۰ هزار هوادار ایرانی گفت: ما شک نداریم که بازی بزرگی برای پرسپولیس است و آن‌ها خودشان را برای این دیدار آماده کرده‌اند. با این حال ما خودمان را از نظر ذهنی برای این جدال آماده کرده‌ایم و مثبت فکر می‌کنیم. از هیچ چیز نمی‌ترسیم و بازیکنان ما تجربه کافی دارند. ما اینجا رسیدیم که بجنگیم، نه این که ببازیم.

سرمربی الدحیل در پاسخ به این سوال که چه تاکتیک خاصی برای تقابل با پرسپولیس دارد، اظهار کرد: تجربه من می‌گوید که این تماشاچیان نیستند که بازی می‌کنند بلکه بازیکنان هستند که بازی می‌کنند. به همین دلیل جزئیات در این بازی اهمیت زیادی دارد. در بازی اول، توپ و میدان دست ما بود و برای دقایقی در نیمه دوم، ‌ پرسپولیس بازی را در اختیار داشت که ما باز هم کنترل را به دست آوردیم. در پایان بازی، سناریو اینطور خواهد بود که کسی راجع به تماشاگران صحبت نخواهد کرد و تنها درباره بازیکنان صحبت خواهد شد.

معلول درباره آخرین وضعیت بوضیاف، بازیکن مصدوم الدحیل توضیح داد: او بازیکن مهمی برای ماست. گرچه او ۶ هفته در کنار ما نبود. چند بازیکن مصدوم دیگر به جمع ما برمی‌گردند. پرسپولیس هم غایبانی دارد که روی بازی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. پرسپولیس با تمام بازیکنانش چهارشنبه بازی کرد اما ما استراحت کردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا الدحیل در بازی فردا تدافعی بازی می‌کند، تصریح کرد: ما تهاجمی بازی می‌کنیم. فلسفه تیم ما این است و برای حمله و جنگ آمدیم.

سرمربی الدحیل در ادامه درباره آینده شغلی‌اش در صورت شکست مقابل پرسپولیس گفت: امیدوارم که نبازیم. بازی فوتبال ۵۰-۵۰ است و بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. از نظر تکنیکی و بدنی هر دو تیم در بهترین شرایط هستند وبرای تاریخ باشگاه ما خیلی مهم است که در این بازی پیروز شویم.

معلول در واکنش به این موضوع که تساوی در بازی فردا با توجه به این که الدحیل ۹ بازی پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شده، برای این تیم شکست محسوب می‌شود، اظهار کرد: ما فشاری حس نمی‌کنیم و امیدواریم که نبازیم. ما به بازی در آزادی مقابل پرسپولیس آشنا هستیم. بازی نزدیکی بین دو تیم خواهد بود اما حالا که به این جا آمدیم، می‌خواهیم قدرت خودمان را نشان دهیم و پیروز شویم با این حال هیچ گونه فشاری روی ما نیست.

معلول درباره تقابل با خط دفاع قدرتمند پرسپولیس در دیدار فردا، گفت: ما آمدیم در یک بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم. ما الکی به اینجا نرسیدیم. همه تیم‌هایی که به این مرحله رسیدند کیفیت بالایی دارند. ما سعی می‌کنیم همانند بازی رفت به پرسپولیس گل بزنیم و در بازی مقابل این تیم به پیروزی برسیم. پرسپولیس دفاع خوبی دارد اما ما قدرت تهاجمی کافی برای گل زدن داریم.

او در پایان گفت: ما تجربه بازی کردن با تماشاچی و بدون تماشاچی داریم. درست است که بازیکنان پرسپولیس به بازی مقابل تعداد زیاد تماشاگر عادت دارند اما ما نیامدیم که ببازیم. چه هوادار باشد، چه نباشد، ما به دنبال کسب نتیجه هستیم.

نظر شما