با هدف وارد این تورنمنت شده ایم؛

برهانی: بازی‌های اول همیشه سختی خاص خود را دارد

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۹:۰۱
کد خبر: ۷۵۳۸۴۳
برهانی: بازی‌های اول همیشه سختی خاص خود را دارد
کاپیتان تیم ملی بانوان ایران می گوید هیچ کدام از بازیکنان ایران برابر قزاقستان کم کاری نکرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مائده برهانی ملی پوش کشورمان بعد از بازی مقابل قزاقستان و برتری مقابل این تیم اظهار داشت: بازی اول همیشه سختی های خاص خود را دارد اما با هدف وارد این تورنمنت شده ایم. ما با روحیه خوب از مجارستان به تایلند آمدیم و مشهود بود که این تورنمنت جه تاثیری داشته و در طول مسابقات نیز مشخص خواهد شد.

وی افزود: ست اول هر دو تیم شناختی از هم نداشتند اما در ادامه ما بودیم که سوار بازی شدیم. با اتحادی که داشتیم و حرفهایی که سرمربی تیم گفت مبنی بر اینکه “با قلبتان بازی کنید” همه این کار را کردند و کسی هم کم کاری نکرد. همه بازیکنان تمام توان خود را گذاشتند.

کاپیتان تیم ملی بانوان ایران با اشاره بهه اینکه ایران برای نخستین بار است که قزاقستان را می برد، یادآور شد: قزاقستان یکی از تیم های خوب است و بازی خوبی را هم به نمایش گذاشت. عملکرد ما هم در این تورنمنت بهتر خواهد شد.

برهانی همچنین درباره بازی مقابل فیلیپین که فردا برگزار می شود، عنوان کرد: فیلیپین تیم خوبی است و با بازیکنان اصلی به مسابقات آمده است. آنها سرمایه گذاری خوبی در لیگ شان داشته و با بازیکنان خارجی به ویژه آمریکایی سطح بازی خود را بالا برده اند. بازی راحتی نخواهیم داشت. قطعا این بازی با مسابقه امروز تفاوت هایی دارد که کادر فنی حتما به ما خواهد گفت. ما اینجا آمده ایم که همه تیم ها را ببریم و کاری به اسم تیم ها نداریم.

نظر شما