جلسه هم اندیشی در خصوص چگونگی اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش؛

احمدی: هدف برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش پویایی ورزش در جامعه است

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۲۰:۴۱
کد خبر: ۷۵۳۸۷۱
احمدی: هدف برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش پویایی ورزش در جامعه است
سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: هدف از اجرای برنامه ها در هفته تربیت بدنی و ورزش ایجاد شور و نشاط و پویایی بیشتر در جامعه است و در این بین تلاش داریم با ترویج فرهنگ عمومی ورزش ،سطح سلامتی مردم را ارتقا دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه هم اندیشی در خصوص چگونگی اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد؛سید عبدالحمید احمدی یکی از اهداف این جلسه را همفکری و هم افزایی دستگاه های مختلف برای اجرای برنامه های ورزشی به منظور توسعه و تعمیم ورزش در کشور دانست و اظهار داشت: همه حوزه ها در اهداف توسعه و تعمیم ورزش اهداف مشترک دارند تا ورزش بویژه در بعد هنمگانی که موجب سلامت جامعه می شود رشد و پیشرفت داشته باشد.

دکتر احمدی ادامه داد: رویدادهای ورزشی با رویکرد همگانی ،نشاط جامعه را بدنبال دارد و موجب غنی سازی اوقات فراغت و تعامل و همبستگی بیشتر مردم می شود و در نهایت صمیمیت در بین مردم را هم به دنبال خواهد داشت .

وی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در کشور برای توسعه ورزش همگانی وجود دارد اظهار داشت:باید بتوانیم با هماهنگی و هم افزایی حرکت موثر و گسترده ای را در سطح ورزش کشور برای ارتقا سلامتی و ایجاد نشاط و شادابی انجام دهیم.

سید عبدالحمید احمدی ادامه داد: دغدغه ما ورزش همگانی است که چگونه مشارکت مردم را برای شرکت در برنامه های مرتبط افزایش دهیم چرا که انتشار برخی آمار از شیوع بیماریهای روانی و بیماری های غیر واگیر دار نگران کننده است و مهمترین مساله ای هم که باعث چنین بیماری هایی می شود فقر حرکتی و تغذیه نامناسب است به همین دلیل به فقر حرکتی به عنوان یک مساله جدی در کشور نگاه می کنیم و علیرغم تلاش های گسترده ای هم که طی سالیان گذشته صورت گرفته باز هم با مشکلاتی مواجه هستیم که نیازمند رشد و توسعه ورزش همگانی است.

سرپرست معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی تاکید کرد: یکی از اهداف مهم برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش ایجاد شور و شعف و پویایی بیشتر در جامعه است و در صددهستیم با برنامه ریزی مناسب این هدف را محقق سازیم.

احمدی گفت: فدراسیون ها هم برنامه های ویژه ای را به مناسبت هفته تربیت بدنی با هدف توسعه ورزش در ابعاد همگانی دارند و در این بین ادارات کل ورزش و جوانان استان ها هم با همین هدف برنامه های مختلفی خواهند داشت.

وی همچنین از افتتاح پروژه های مختلف ورزشی در سراسر کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز