می‌توانستیم قهرمان بازی‌های آسیایی باشیم؛

عضو تیم ملی بسکتبال ۳ نفره: اختلاف ما با تیم قهرمان تنها ۲ امتیاز بود

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۲۶:۱۲
کد خبر: ۷۵۳۸۷۲
عضو تیم ملی بسکتبال ۳ نفره: اختلاف ما با تیم قهرمان تنها ۲ امتیاز بود
نوید خواجه زاده عضو تیم ملی بسکتبال 3 نفره کشورمان گفت: تیم ملی بسکتبال 3 نفره استحقاق قهرمانی داشت اما تنها با 2 اختلاف 2 امتیاز مغلوب تیم قهرمان شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی بسکتبال 3 نفره کشورمان در رقابت‌های بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با نمایشی موفق و قابل قبول در مراحل گروهی و حذفی به مرحله نیمه نهایی رسید و برابر چین قهرمان مسابقات به میدان رفت. اما با وجود شایستگی‌های فراوان بلندقامتان ایران، تیم ملی بسکتبال 3 نفره مغلوب چین شد و از رسیدن به فینال بازماند اما با برتری در دیدار رده بندی به مدال برنز این رقابت‌ها رسید.

نوید خواجه زاده ملی پوش مشهدی بسکتبال 3 نفره کشورمان در خصوص این مسابقات می‌گوید: بازی‌های آسیایی شرایط سخت و دشواری دارد و همه تیم‌ها با آمادگی بالا برای کسب عنوان قهرمانی پا به مسابقات می‌گذارند.

وی افزود: در بسکتبال 3 نفره کشور‌های آسیایی همه داری ظرفیت‌های خوبی هستند و مدعی در این رشته بسیار است اما ما هم با برنامه ریزی فدراسیون دوره‌های تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده درخشش در این رقابت‌ها بودیم.

خواجه زاده تصریح کرد: کشور‌های شرق آسیا از توان فنسی بالایی برخوردار هستند و نتیجه گیری برار آن‌ها سخت بود اما تا مرحله نیمه نهایی ما ر انجام این ماموریت موفق بودیم. در مرحله نیمه نهایی بازی سختی برابر چین برای رسیدن به فینال داشتیم اما تنها با 2 امتیاز مغلوب این تیم شدیم که بعد از حذف ما در فینال هم پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید.

ملی پوش بسکتبال 3 نفره کشورمان در پایان عنوان کرد: مسابقات به صورت فشرده و نزدیک به هم برگزار شد که همین مسئله فشار زیادی از لحاظ جسمی به ما آورد اما ما از قبل آماده این مسابقات بودیم و اگر برابر چین کمی خوش شانس تر بودیم می‌توانستیم به فینال راه یابیم. با این حال آینده خوبی برابر ما است و امیدوارم در میادین دیگر برای تیم ملی بتوانیم افتخار آفرینی کنیم.

نظر شما