از چهارشنبه صورت می‌گیرد؛

آغاز رقابت‌ هوگوپوشان کشورمان در مسابقات گرندپری

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۸:۴۱
کد خبر: ۷۵۴۰۰۹
آغاز رقابت‌ هوگوپوشان کشورمان در مسابقات گرندپری
مرحله سوم مسابقات گرندپری 2018 از روز چهارشنبه – 28 شهریورماه در "تائویوان" چین تایپه آغاز می‌شود و یعقوبی، حسینی و مردانی به عنوان‌نخستین‌نمایندگان‌کشورمان روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2018 از ساعت 6:30 (به وقت تهران) روز چهارشنبه – 28 شهریورماه در " تائویوان" چین تایپه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت. بر اساس برنامه اعلامی روز چهارشنبه و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به مصاف رقبایشان می‌روند.

پنجشنبه – 29 شهریورماه و در روز دوم مبارزات اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان و 57- و 67+ کیلوگرم گروه زنان پیگیری می‌شود و آرمین هادی‌پور نماینده کشورمان است. جمعه – 30 شهریورماه و در روز پایانی نیز رقابت‌های اوزان 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که مهدی خدابخشی به عنوان آخرین نماینده ایران می‌باشد. هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز