باید در ۲۰۲۰ توکیو به میدان بروم؛

صادقیان: انگیزه مضاعفی برای حضور در المپیک دارم

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۲۹:۳۴
کد خبر: ۷۵۴۰۳۱
صادقیان: انگیزه مضاعفی برای حضور در المپیک دارم
جوانترین بانوی کاروان تیراندازی ایران گفت: کسب نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران در میکس تفنگ، افتخار بزرگی برای من و جامعه تیراندازی است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جوانترین بانوی کاروان تیراندازی ایران در بازیهای آسیایی و قهرمانی جهانی گفت: کسب نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران در میکس تفنگ، افتخار بزرگی برای من و جامعه تیراندازی است، اما این تازه شروع یک راه سخت و کار سنگین است چرا که هدف من رسیدن به المپیک 2020 توکیو است.

آرمینا صادقیان تصریح کرد: سطح مسابقات قهرمانی جهان بسیار بالا بود، همه چهره های مطرح و نامدار جهان آمده بودند تا در نخستین میدان رقابت های قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک، برای کشورشان کسب افتخار کنند اما یک فرصت طلایی برای تیم ما بود که از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم.

وی ادامه داد: انتظار کسب چنین مدالی را داشتم چرا که در مقدماتی امتیازهای خوبی را به دست آورده بودیم. در میکس تفنگ به همراه امیر محمد نکونام به میدان رفتم و موفق شدیم برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی، یک مدال نقره قهرمانی جهان را به ارمغان بیاوریم. این یک اتفاق خوب برای تیراندازی است اما هدف امروز من رسیدن به المپیک است و می خواهم در 2020 توکیو به میدان بروم.

صادقیان که تنها 16 سال سن دارد، گفت: با آنکه جوان هستم اما میدان های بزرگی دیده ام، قهرمانی جهان، مسابقات جهانی و .... اما شرایط هر میدان متفاوت است اما آنچه مهم است این بود که من تجربه بزرگی را به اندوخته های خود افزودم که بی شک در سالیان آینده کمک حال من خواهد بود.

وی موفقیت های به دست آمده در کره را حاصل یک کار تیمی خواند و گفت: ما مدال گرفتیم و بر سکوی قهرمانی جهان تکیه زدیم اما در این موفقیت خیلی ها سهیم هستند که در پشت پرده حضور دارند و دیده نمی شوند. مثل کادر فنی، مسئولانی که ما را حمایت کردند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز