رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

فرنگی‌کاران با سه پیروزی و دو شکست استارت زدند

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۸:۱۱
کد خبر: ۷۵۴۲۰۸
فرنگی‌کاران با سه پیروزی و دو شکست استارت زدند
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز دوشنبه با مصاف مدعیان پنج وزن نخست آغاز شد و نمایندگان کشورمان به روی تشک رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز در شهر ترنوا کشور اسلواکی آغاز شد که طی آن نمایندگان پنج وزن نخست کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

بر این اساس نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصرپور در دور اول به مصاف سیلاگاوا از گرجستان رفت و با نتیجه ۸ بر صفر حریف را شکست داد. وی در دیدار بعدی با برنده سفرشایف از روسیه و نماینده سوئیس مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم بهرام معروف خانی در دور اول به مصاف محمد از مصر رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب حریف شد. وی باید منتظر فینالیست شدن این حریف مصری باشد تا بتواند در گروه بازنده ها به مبارزاتش برای رسیدن به رده بندی ادامه دهد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم شاهین عفیفی در دور اول به مصاف محموداف از قرقیزستان رفت و با نتیجه ۱۰ بر یک شکست خورد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با تچکاسلیدز از گرجستان کشتی گرفت که در نهایت توانست با نتیجه ۱۰ بر ۳ از سد حریف بگذرد. وی در دور دوم به مصاف برنده دیدار بلغارستان و قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول رودرروی بوزکورت از ترکیه قرار گرفت . با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد. وی در دیدار بعدی با برنده نمایندگان آذربایجان و مجارستان کشتی خواهد گرفت.

نظر شما