مرحله سوم جایزه بزرگ ۲۰۱۸ – چین تایپه؛

سه نماینده تکواندو ایران حریفان خود را شناختند

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۶:۳۷
کد خبر: ۷۵۴۵۳۴
سه نماینده تکواندو ایران حریفان خود را شناختند
قرعه‌کشی اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ ۲۰۱۸ – چین تایپه انجام شد و یعقوبی، حسینی و مردانی حریفان خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله سوم مسابقات گرندپری (جایزه بزرگ) در سال ۲۰۱۸ از ساعت ۶:۳۰ (به وقت تهران) فردا (چهارشنبه – ۲۸ شهریور) در " تائویوان" چین تایپه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

فردا و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم بانوان برگزار می‌شود که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به مصاف رقبایشان می‌روند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ (به وقت تهران) و رقابت‌های نیمه نهایی و فینال از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ پیگیری خواهد شد.

صبح امروز (سه شنبه – ۲۷ شهریو) قرعه کشی رقابت‌های روز نخست انجام و بر همین اساس رقبای یعقوبی، حسینی و مردانی در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف «سیدهارت‌ها بات» از کانادا می‌رود و پس از آن و در صورت برتری باید رو در روی «لوره برسیس» از کرواسی قهرمان اروپا ۲۰۱۸، برنز بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ قرار بگیرد.

میرهاشم حسینی دیگر نماینده کشورمان در این وزن و در آن سوی جدول در نخستین مبارزه با «ولادیمیر دالاکلیو» از بلغارستان دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ مبارزه می‌کند و پس از آن و در صورت برتری به مصاف «جواد آچاب» نماینده قدرتمند بلژیک می‌رود.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان هم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه باید با برنده ترکیه و آمریکا مبارزه کند. «امره اتسلی» از ترکیه قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد و «جوناتان هلی» از آمریکا برنز بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ را کسب کرده است.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

در این رقابت‌ها به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز