امروز برگزار شد؛

تجزیه و تحلیل کاروان تیراندازی در دستور کار فدراسیون

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۵۴۵۶۷
تجزیه و تحلیل کاروان تیراندازی در دستور کار فدراسیون
با بازگشت دومین گروه کاروان تیراندازی ایران از بازیهای آسیایی جاکارتا و رقابت های قهرمانی جهان، عملکرد ملی پوشان در این مسابقات در دستور کار فدراسیون قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بر نا، در این نشست 6 ساعته که روز گذشته با حضور علی دادگر، مسئولان فدراسیون، روسای کمیته های مرتبط و کارشناسان این رشته برگزار شد عملکرد ملی پوشان، رکوردهای کسب شده، سطح فنی و آنالیز کاروان تیراندازی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

میزان ارتقا و کاهش امتیاز ملی پوشان در بازیهای آسیایی، قهرمانی جهان و همچنین ارزیابی عملکرد آنان با رویدادهای قبلی، بررسی شرایط روحی و فیزیکی قهرمانان تیراندازی در روز رقابت ها و ... از دیگر مواردی بود که در این نشست تخصصی به آن پرداخته شد.

در پایان این نشست علی دادگر دستور داد نشست های کارشناسانه تا حصول نتیجه ادامه یابد.

گفتنی است پس از بررسی کارشناسانه عملکرد کاروان تیراندازی اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است با توجه به حضور تیم ملی تیراندازی در رقابت های قهرمانی جهان و بازگشت قهرمانان کشورمان در روزهای گذشته، بررسی عملکرد کاروان تیراندازی به این زمان موکول شده بود.

ملی پوشان تیراندازی ایران با یک مدال برنز از بازیهای آسیایی اجاکارتا و کسب یک مدال طلا،3 مدال نقره ( برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی )از رقابت های قهرمانی جهان روز یکشنبه 25 شهریورماه به کشور بازگشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز