در نیمه دوم تلاش بیشتری از خود نشان دادیم و به سه گل رسیدیم؛

انصاری: نمی توانم پرسپولیس را همراهی کنم /الدوحیل فکر می کرد می تواند پیروز شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۳:۵۴
کد خبر: ۷۵۴۵۸۲
انصاری: نمی توانم پرسپولیس را همراهی کنم /الدوحیل فکر می کرد می تواند پیروز شود
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک نمایش قابل قبول و یک برد خوب و صعود به مرحله بعد، ماحصل عملکرد ما برابر الدحیل بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد دلچسب نماینده فوتبال ایران برابر الدحیل نماینده قطر و صعود پرسپولیس به مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان 2018 آسیا گفت: یک نمایش قابل قبول و یک برد خوب و صعود به مرحله بعد ماحصل عملکرد ما برابر الدحیل بود. الدحیل با تک گلی که در نیمه اول وارد دروازه ما کردند، فکر می‌کرد، پیروز میدان خواهد بود و به مرحله بعد صعود می‌کند.

وی افزود: در نیمه اول هم ما باید به گل دست پیدا می‌کردیم که متأسفانه بدشانس بودیم ولی در نیمه دوم تلاش بیشتری از خود نشان دادیم و به سه گل رسیدیم و توانستیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم.

مدافع با اخلاق سرخپوشان در ادامه تصریح کرد: فکر می‌کنم با توجه به کارتی که در این دیدار گرفتم بازی بعد را از دست داده‌ام و نمی‌توانم تیمم را همراهی کنم.

محمد انصاری در خصوص مصدومیتش نیز خاطرنشان کرد: مشکل خاصی نیست و ان شاءا... هرچه زودتر بهبودی حاصل خواهد شد و دوباره به تمرینات باز خواهم گشت.

مدافع پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: از همه هواداران ممنونم. آنها حمایت زیادی از ما کردند و در شبی باشکوه و فراموش نشدنی، با حمایت‌هایشان عرصه را بر الدحیل تنگ کردند و به ما نیروی مضاعف دادند که توانستیم یک برد خوب را به دست آوریم.

 

نظر شما
پرونده ویژه