درباره جدایی جان توشاک؛

سرخپوشان بیانیه صادر کردند

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۵۱:۳۳
کد خبر: ۷۵۴۶۴۴
سرخپوشان بیانیه صادر کردند
باشگاه تراکتورسازی درباره جدایی جان توشاک سرمربی ولزی خود بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  باشگاه تراکتورسازی بعد از جدایی جان توشاک از این تیم تبریزی بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

تسکین التهاب بهترین و مؤثرترین ابزار یک مدیر به هنگام بی‌نظمی و شکل‌گیری اطلاعات نادرست در جامعه است.ضمن احترام به‌تمامی رسانه‌های جمعی کشور، نویسندگان و خبرنگاران متعهد و آگاه اعلام می‌ کنیم  که در چند روز گذشته پس از دیدار تراکتورسازی با صنعت نفت آبادان در جام حذفی، هجمه شایعات بیش‌ ازاندازه موجب التهاب جامعه و بر هم ریختن آرامش تیم سرخ‌پوشان محبوب آذربایجان شد که تنها راه خنثی‌سازی آن سکوت و تأیید نکردن  و یا تکذیب اخبار و شایعاتی بود که ذهن میلیون‌ها علاقه‌مند و هواداران واقعی تراکتورسازی را مشوش کرد. با نگاهی به تغییر موضع بسیاری از سایت‌ها در مورد استعفای توشاک که قبلاً آن را اخراج تعبیر می‌کردند به‌راحتی می‌توان ثابت کرد که چه کسانی دیروز آدرس غلط به مخاطبان و هواداران می دادند .

ازآنجایی‌که تیم تراکتورسازی به گواه تاریخ همواره از بحران‌های بزرگی به‌سلامت عبور کرده، اکنون نیز با داشتن مالکی آگاه و محبوب و هواداران فهیم و صبور، ناآرامی‌های اندک پیش‌آمده از شایعات نادرست را پشت سر خواهد گذاشت و به‌یقین سربلندی و سرافرازی را نصیب پرشورترین هواداران ایران و جهان خواهد کرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی با ابراز ناراحتی از وقایع پیش‌آمده جلسه‌ای با جان توشاک سرمربی تیم برگزار کرد که راه‌های همکاری بهتر و مؤثرتر را برای به ثمر رسیدن آرزوها و آمال هواداران و تماشاگران تراکتورسازی که همانا قهرمانی در لیگ برتر ایران و حضور شایسته و سربلند در لیگ قهرمانان آسیاست بررسی کند.

ازآنجایی‌که هدف  توشاک و قول و قرار وی در حوزه قهرمانی تعریف‌شده بود، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال با این باشگاه که 3 بازیکن خود را زودتر از موعد قانونی در اختیار تیم ملی قرار داده بود و تنها ۴۸ ساعت قبل از بازی آن‌ها را در اختیار گرفت همکاری نکرد.  ضمن اینکه با درخواست یک روز تأخیر بازی تراکتورسازی با صنعت نفت موافقت نکرد، لذا توشاک این رفتارها را مانعی برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده دانست و ادامه فعالیت با چنین وضعیتی را به صلاح خود ندید. با این وصف پس از بحث و گفتگوهای مفصل در فضای کاملاً دوستانه و صمیمی درنهایت فصل جدایی فرارسید .

حال با توجه وقایع پیش‌آمده به اطلاع هواداران و علاقه‌مندان پرشور تراکتورسازی می‌رساند که تصمیمات اتخاذشده درزمینهٔ  جان توشاک و قطع همکاری وی با باشگاه تراکتورسازی شب گذشته دوشنبه 26/6/97 صورت گرفته و بدیهی است که قبل از این تاریخ همه اخبار منتشرشده در این زمینه حدس و گمان نویسندگانی بوده که متأسفانه جز نگرانی و آشفتگی جامعه برآیندی نداشته است.

روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی هم با تأسی از قوانین حاکم بر فضای فرهنگی باشگاه و عدم انتشار مطالب نادرست و غیرواقعی در چند روز گذشته، هرچند موردانتقاد و بی‌مهری قرارگرفته و تهمت‌های ناروایی را متوجه خود دید، بااین‌وجود تلاش کرد تا حصول نتیجه واقعی و درست، آرامش و تمرکز تیم و باشگاه را حفظ کند و از این طریق رسالت خود را مبنی بر پرهیز از شایعات و ارائه اطلاعات درست به مخاطبان و هواداران فهیم باشگاه محبوب تراکتورسازی به نحو احسن انجام دهد.

 

نظر شما
پرونده ویژه