هیچوقت به خودم نگفتم که امسال دیگر سال آخر است؛

این ستاره محبوب سرخپوشان ساز جدایی کوک کرد+عکس

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۹:۱۱
کد خبر: ۷۵۴۶۶۶
این ستاره محبوب سرخپوشان ساز جدایی کوک کرد+عکس
ستاره سرخپوشان می گوید هیچوقت به خودم نگفتم که امسال دیگر سال آخر فوتبالم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرانک ریبری وینگر فرانسوی بایرن مونیخ که سالها یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم بزرگ آلمانی بوده نشریه‌ی آلمانی کیکر را برای مصاحبه انتخاب کرد تا اعلام کند سال جاری احتمالاً آخرین سال حضور او در بایرن مونیخ خواهد بود.

ریبری به کیکر گفت:نظر دادن قطعی در این باره الان خیلی زود است. من شخصاً حاضرم یک فصل دیگر در بایرن بازی کنم ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم این فصل چطور تمام می‌شود. من در حال حاضر راحت هستم و احساس نمی‌کنم از جایی تحت فشار قرار دارم. یک فوتبالیست باید عملکردش را درست ارزیابی کند. بله، اظهار نظر قطعی در این باره خیلی زود است”.

 

ریبری ۱۲ فصل گذشته را در باشگاه بایرن مونیخ سپری کرده و در پایان فصل گذشته قراردادش با این تیم را به مدت یک فصل تمدید کرده. ریبری بعد از این مقدمه‌چینی‌ها به کیکر می‌گوید پیشنهادهایی دریافت کرده که بایرن را در ازای دریافت پول بیشتر ترک کند ولی او همیشه می‌خواسته در بایرن ماندگار شود.

ریبری به کیکر گفت:من هیچوقت نمی‌خواستم از بایرن بروم. پیشنهادهای جدی‌ای از چین داشتم ولی من بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان را دوست دارم و رویای دومین قهرمانی در لیگ قهرمانان را در سر دارم.

درحالیکه خبرهایی مبنی بر احتمال بازنشستگی ریبری مطرح شده بود او این خبرها را رد کرده و می‌گوید قصد دارد تا ۳۸سالگی فوتبال بازی کند. او به کیکر گفت:من هنوز جاه‌طلب هستم و انگیزه دارم. من هیچوقت به خودم نگفتم که امسال دیگر سال آخر است. من هر افتخاری که بگویید بدست آورده‌ام و برای همین بدون دغدغه و راحت بازی می‌کنم. ولی هر سال با تمام قوا به میدان می‌روم چون به خودم می‌گویم شاید این آخرین سال فوتبالی‌ام باشد”.

بایرن در صورت نیاز برای خرید بازیکنان جایگزین ریبری پول کافی در اختیار دارد و فوتبالیستهایی مثل آلفونسو دیویس را در آب نمک خوابانده است. ولی با همه‌ی این اوصاف به نظر می‌رسد روز جدایی فرانک ریبری از بایرن مونیخ برای هواداران این تیم روز بسیار تلخی باشد.

نظر شما
پرونده ویژه