امروز منتشر شد؛

afc به نقل از فریرا: بدون شک بازی برابر پرسپولیس سخت خواهد بود

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۵:۲۷
کد خبر: ۷۵۴۷۳۰
afc به نقل از فریرا: بدون شک بازی برابر پرسپولیس سخت خواهد بود
سر مربی السد گفت: السد با پشت سر گذاشتن مرحله یک چهارم نهایی، اکنون در نیمه نهایی با یک تیم دیگر از ایران رو برو خواهد شد، است پس از این که پرسپولیس با بازگشتی فوق العاده با پیروزی برابر الدحیل حضور خود در این مرحله را قطعی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خسوالدو فریرا سرمربی السد قطر که تیمش موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا استقلال را حذف کند و حریف پرسپولیس در نیمه نهایی شود، در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به دشوار بودن بازی برابر استقلال در دوحه، دیدار برابر پرسپولیس را هم سخت و آن را در حکم فینال توصیف کرد.

ای اف سی می نویسد؛ خسوالدو فریرا سرمربی السد قطر پس از تساوی 2-2 دوشنبه در خانه با استقلال در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2018، که تیمش را به جمع چهار تیم پایانی رساند، نفس راحتی کشید.

قهرمان سال 2011 که در بازی رفت در تهران استقلال را 3-1 شکست داده بود، با کسب پیروزی 5-3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله بعدی لیگ قهرمانان راه یافت.

اکرم عفیف با گلزنی در ورزشگاه جاسم بن حمد،برتری السد را بیشتر کرد. با این حال، استقلال پس از گلزنی روح الله باقری و مرتضی تبریزی، که آنها را در فاصله یک گل تا به تساوی کشیدن بازی (در مجموع دو دیدار) قرار داد،جشن میزبان را تهدید به نابودی کرد.

روزبه چشمی، مدافع استقلال، تقریبا بلافاصله پس از گل تبریزی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد،تا روند رو به جلوی استقلال متوقف شود. اما پنالتی دقیقه آخر بغداد بونجاح بود که اعصاب قطری ها را آرام کرد و صعود آنها به نیمه نهایی را قطعی کرد.

فریرا گفت: "بازی در تهران آسان تر از این بود.استقلال با قدرت کامل به سراغ ما آمد و هدفش جبران دو گل عقب ماندگی در بازی رفت بود.

"آنها در دقایق پایانی بازی تقریبا نزدیک بود گل سوم را به ثمر برسانند. ما می ترسیدیم بازی به زمان اضافی و پنالتی برود، اما ما توانستیم نتیجه را حفظ کنیم و سپس گل دیرهنگامی به ثمر رساندیم تا به نیمه نهایی برسیم."

"درست است که ما فرت های گلزنی زیادی به دست آوردیم اما نتوانستیم از آنها بهره ببریم. هنگامی که شما برابر یک تیم 10 نفره بازی می کنید، همیشه این بدان معنا نیست که آنها ضعیف هستند.

"استقلال نشان داد که آنها تیمی قوی هستند، اما ما نیز با رسیدن به نیمه نهایی، قدرت خود را نشان دادیم."

السد با پشت سر گذاشتن مرحله یک چهارم نهایی، اکنون در نیمه نهایی با یک تیم دیگر از ایران رو برو خواهد شد، است پس از این که پرسپولیس با بازگشتی فوق العاده با پیروزی برابر الدحیل حضور خود در این مرحله را قطعی کردند.

فریرا اذعان کرد که "بدون شک بازی برابر پرسپولیس سخت خواهد بود."

"ما قبلا (در مرحله گروهی) با آنها بازی کردیم، اما این بار کاملا متفاوت خواهد بود. ما شاهد بودیم که آنها چطور نتیجه بازی را برابر الدحیل برگرداندند. ما زمانی که آنها را بازی می کنیم باید در اوج خود باشیم و آن مسابقه مانند بازی فینال خواهد بود."

"اکنون ما باید روی بازی خود برابر الریان در لیگ تمرکز کنیم و پس از آن ما قادر خواهیم بود به درستی در مورد نیمه نهایی فکر کنیم. من مطمئن هستم که ما تجربه کافی برای مقابله با مسابقات سخت پیش رو هم در خانه و هم در آسیا را داریم. "

 

نظر شما
پرونده ویژه