گرندپری تکواندو ۲۰۱۸ - چین‌تایپه؛

صعود حسینی و یعقوبی به مرحله یک‌هشتم

۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۶:۳۵
کد خبر: ۷۵۴۸۲۷
صعود حسینی و یعقوبی به مرحله یک‌هشتم
دو تکواندوکار ۶۸- کیلوگرم ایران به مرحله یک‌هشتم گرندپری چین‌تایپه صعودکردند و سجاد مردانی از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، از ظهر امروز (چهارشنبه)، نخستین روز رقابت‌های مرحله سوم مسابقات پنج‌مرحله‌ای گرندپری تکواندو ۲۰۱۸ به میزبانی شهر "تائویوان" کشور چین‌تایپه آغاز شد که سه نماینده ایران به مصاف رقیبان خود رفتند و تا به این  لحظه، سجاد مردانی در مبارزه نخستش با شکست مقابل حریف ترکیه‌ای حذف شد، حسینی و یعقوبی نیز با شکست حریفان‌شان راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شدند.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود (مرحله یک‌هشتم) به مصاف "امره اتسلی" از ترکیه رفت که با حساب ۸ بر ۷ نتیجه را واگذار کرده‌ و از گردونه مسابقات کنار رفت.

پیش از این‌ نیز در وزن ۶۸- کیلوگرم، در مرحله یک‌شانزدهم ابتدا ابوالفضل یعقوبی به مصاف "سیدهارتها بات" از کانادا رفت که توانست به پیروزی ۱۰ بر ۱ رسیده و راهی مرحله یک هشتم شود. یعقوبی در این مرحله به مصاف "لوره برسیس" از کرواسی، قهرمان اروپا ۲۰۱۸ می‌رود.

دیگر تکواندوکار ایران در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی بود که توانست در مبارزه یک‌شانزدهم نهایی "ولادیمیر دالاکلیو" از بلغارستان را ۱۶ بر ۹ شکست داده و حریف "جواد آچاب"، تکواندوکار قدرتمند بلژیکی در مرحله یک هشتم نهایی شود.

هدایت تیم ملی ایران را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی‌محمد بسحاق به عنوان مربی بر عهده دارند.

نظر شما
پرونده ویژه