رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان؛

یک طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران ایران

۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۸:۳۳
کد خبر: ۷۵۴۸۷۶
یک طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران ایران
پیکارهای شانس مجدد پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از صبح امروز چهارشنبه با حضور سه نماینده کشورمان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که در شهر ترناوا کشور اسلواکی در جریان است، فرنگی کاران کشورمان در گروه بازنده ها به مصاف هم رفتند تا در صورت پیروزی به دیدار رده بندی برسند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم وحید دادخواه در دیدار شانس مجدد به مصاف آرتور سارگسیان از روسیه رفت و با شکست ۹ بر صفر از دور رقابتها حذف شد. وی روز گذشته در دور اول مقابل ساوولاینن از فنلاند با نتیجه ۵ بر یک مغلوب شده‌بود که با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفته بود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم یوسف حسینوند در شانس مجدد به مصاف بکینوف از قزاقستان رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دیدار بعدی نیز برابر هان از کره جنوبی با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و به رده بندی رفت. حسینوند امشب برای کسب مدال برنز به مصاف السید از مصر خواهد رفت.

حسینوند روز گذشته در دور نخست مقابل محمود بخشیلوف از ازبکستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد، اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم هم حسین فروزنده امروز در گروه بازنده ها مقابل استفان تاکاس از مجارستان ۳ بر ۲ شکست خورد و از گردونه رقابتها حذف شد. وی روز گذشته در مبارزه نخست با نتیجه ۸ بر ۳ کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد. در دور دوم سانجیت از هند را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد، اما در دور سوم مقابل الکساندر کوماروف از روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و به گروه بازنده ها رفت.

پیکارهای رده بندی و فینال پنج وزن دوم امشب برگزار می شود.

نظر شما
پرونده ویژه