در ایران استعدادهای زیادی داریم؛

نمازی: مشکلی با شخص کی‌روش ندارم/ بازی دشواری مقابل استقلال داریم

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۳:۱۸
کد خبر: ۷۵۵۲۱۲
نمازی: مشکلی با شخص کی‌روش ندارم/ بازی دشواری مقابل استقلال داریم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تلاش می‌کنیم با پیروزی از زمین خارج شویم و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امید نمازی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: اولین بازی است که این فصل به خوزستان می‌آییم مقابل تیمی بازی داریم که در زمینش بسیار خوب بازی می‌کند و نتایج بدی نگرفته است. بازی مشکلی در پیش داریم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با پیروزی از زمین خارج شویم و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم در 6 هفته گذشته فوتبال خوبی ارائه دادیم ولی بدشانس بودیم و در برخی اوقات داوری به ضرر ما بوده است. کارشناسان هم به این مسئله اذعان کردند امیدوارم از این به بعد شانس به ما رو کند. همه مجموعه زحمت می‌کشند و امیدوارم بتوانیم به رده‌های بالایی جدول صعود کنیم و حتی قهرمان شویم اما قولی برای قهرمانی به کسی نمی‌دهم.

وی در رابطه با وضعیت دروازه‌بانان تیمش تصریح کرد: رشید مظاهری دروازه‌بان بسیار خوبی است و می‌تواند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی باشد البته ما فردا از محمدباقر صادقی استفاده می‌کنیم. نمی‌خواهم شبهه‌ای به وجود بیاید و در این مورد توضیح می‌دهم می‌خواستم از صادقی در جام‌حذفی استفاده کنیم ولی با قرعه سختی روبه‌رو شدیم و به خاطر حساسیت بازی از مظاهری استفاده کردیم. به همین دلیل فردا از محمدباقر صادقی استفاده می‌کنیم و باید دو دروازه‌بان آماده داشته باشیم تا اگر در یک بازی مظاهری را به خاطر حضور در تیم ملی یا ... نداشتیم، مشکلی برایمان به وجود نیاید.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه او سال‌ها در آمریکا کار کرده و چه تفاوتی میان لیگ این کشور و ایران وجود دارد خاطرنشان کرد: امکانات ما خیلی پایین‌تر از سایر کشورهای دنیا است، من سابقه کار در آمریکا را دارم تیم‌های حاضر در لیگ دو و سه آمریکا از پرسپولیس و استقلال امکانات بهتری دارند. ذوب‌آهن جزو معدود باشگاه‌هایی در ایران است که امکانات خوبی دارد.خیلی از تیم‌ها در ایران زمین تمرین درست و حسابی ندارند و برای یک تمرین خوب دچار مشکل هستند اما چنین موضوعی را در خارج نمی‌بینید.

نمازی با اشاره به کیفیت لیگ ایران اظهار داشت: ما در ایران استعدادهای زیادی داریم و اگر با امکانات خوب و مربیان قوی آنها را آماده کنیم می‌توانیم خیلی راحت به سطح بالایی برسیم و در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم، متأسفانه زمین‌های ما استاندارد نیست و به غیر از ورزشگاه آزادی سایر زمین‌ها شرایط خوبی ندارند. ما با سایپا بازی کردیم و ورزشگاه این تیم کیفیت خوبی نداشت. هر هفته مربیان در مورد چمن و زمین ورزشگاه‌ها صحبت می‌کنند، باید امکانات سخت‌افزاری را بالا ببریم تا بتوانیم استعدادها را پرورش دهیم.

نمازی در پاسخ به این سوال که فوتبال آمریکا با وجود اینکه این رشته ورزش اول آمریکا نیز در حال پیشرفت است اما این اتفاق برای فوتبال ایران نمی‌افتد، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری که آنجا می‌شود را در اینجا نمی‌بینید، MLS یک لیگ مرکزی است که تیم‌ها توسط خود لیگ اداره می‌شوند، مالک‌ها پول‌ها را در یک سبد قرار می‌دهند و این پول‌ها بین تمام باشگاه‌ها پخش می‌شوند و هر تیمی سقف قرارداد دارد که از حد آن بالاتر نمی‌رود. هر باشگاه هم می‌تواند یکی دو بازیکن تراز اول با پول خود مالک دریافت کند که در این راستا می‌بینید فوتبالیست‌هایی مثل زلاتان  ابراهیموویچ ، دیوید بکهام و تیری‌هانری جذب این لیگ می‌شوند. تمامی این مسائل باعث شده علاقه مردم بیشتر شود.

وی افزود: میانگین هواداران حاضر در لیگ آمریکا 22 هزار نفر است و آنجا مثل ایران نیست که برای بازی پرسپولیس و استقلال 30، 40 هزار نفر بروند ولی سایپا 5 هوادار هم نداشته باشد.کمترین مسابقه در آنجا 18 هزار هوادار دارد و میانگین هواداران تیم آتلانتا 50 هزار نفر است.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه به اختلافاتی که بین او و کی‌روش به وجود آمده بود تصریح کرد: مشکلی با شخص کی‌روش ندارم سه سال و نیم با او کار کردم و رابطه خوبی داشتیم اما زمانی که من رفتم او از این بابت ناراحت بود و پس از آن ارتباط ما قطع شده است. من هم کار را انجام می‌دهم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز