وقتی پای اعتبارم درمیان است، کارم سخت‌تر می‌شود؛

مهاجری: باید این بازی را می‌بردیم تا بتوانیم هدفمان را دنبال کنیم

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۰:۳۶
کد خبر: ۷۵۵۲۲۶
مهاجری: باید این بازی را می‌بردیم تا بتوانیم  هدفمان را دنبال کنیم
سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: ما زود به پارس‌جنوبی گل زدیم و به جز یک دقیقه بعد از گل که حریف موقعیت خطرناک داشت، در سایر دقایق تیم حریف را کنترل کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا مهاجری سرمربی ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری بعد از کسب نخستین برد در لیگ برتر که مقابل پارس‌جنوبی‌جم بدست آمد اظهار کرد: پیش‌بینی بازی سختی را کرده بودیم. در بازی‌های گذشته بردی نداشتیم و باید این بازی را می‌بردیم تا بتوانیم در آینده هدفمان را دنبال کنیم. ما زود به پارس‌جنوبی گل زدیم و به جز یک دقیقه بعد از گل که حریف موقعیت خطرناک داشت، در سایر دقایق تیم حریف را کنترل کردیم. این برد ما را به خودباوری رساند اما باید بیشتر کار کنیم و هنوز اتفاقی رخ نداده است. خدا را شکر اعتماد به نفس بازیکنان بالا رفت و می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

او در پاسخ به سوالی درباره اعتراض‌هایش به داور بیان کرد: ما کاری را شروع کردیم که واقعا سخت است و وقتی پای اعتبارم درمیان است، کارم سخت‌تر می‌شود. باید انرژی و حس را منتقل می‌کردم و اگر این کار را نمی‌کردم، شاید بعضی اوقات کم می‌آوردیم. احساس کردم بازیکنانم نیاز به انرژی دارند و خواستم بدانند که باید بجنگیم. به داوران خسته نباشید می‌گویم اما در بعضی صحنه‌ها اننظار بیشتری داشتیم. شاید اعتراض من باعث شد بازیکنان در زمین به داور اعتراض نکنند. خدا را شکر امروز اخطار غیرفنی نداشتیم.

سرمربی ماشین‌سازی افزود: انتظارم از بازیکنان بیشتر از این‌هاست و امروز فوتبالی که می‌خواستم را ارئه ندادیم اما از تعصب‌شان راضی‌ام. باید بحث‌های روانی بازیکنان را بهبود بخشیم تا به مسائل فوتبالی برسیم.

مهاجری درباره مصدومیت سیداحمد مهدی‌زاده گفت: باید 24 ساعت بگذرد تا در خصوص وضعیت او تصمیم بگیریم.

مهاجری همچنین درباره هری فوستر بازیکن تراکتورسازی که به ماشین‌سازی پیوسته گفت: بازیکنان خارجی تراکتورسازی را من انتخاب کردم اما این بازیکن در پستی بازی می‌کند که دژاگه در آن پست حضور داشت. این بازیکنان از خارجی‌های خوب لیگ می‌تواند باشد و اگر به تیممان اضافه شود می‌توانیم روی آن حساب کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: امروز نتیجه اعتماد به جوان‌ها را گرفتیم و امیدواریم جوان‌ها نیز قدر این اعتماد را بدانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز