بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس، السد را در ورزشگاه آزادی به زانو در می‌آورد/ استقلال باید مراقب باشد بازی را به نساجی واگذار نکند/ سرخپوشان تهرانی و شمالی بازی جذابی مقابل هم خواهند داشت

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۶:۳۵:۳۲
کد خبر: ۷۵۵۲۲۹
پرسپولیس، السد را در ورزشگاه آزادی به زانو در می‌آورد/ استقلال باید مراقب باشد بازی را به نساجی واگذار نکند/ سرخپوشان تهرانی و شمالی بازی جذابی مقابل هم خواهند داشت
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است با توجه به وضعیت استقلال اگر این تیم به خوبی به لحاظ روحی و روانی ریکاوری نشده باشد، نساجی سه امتیاز بازی را به خود اختصاص خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهزاد داداش زاده، ملی پوش پیشین فوتبال ایران درباره بازی تیم های پرسپولیس و الدحیل که به صعود سرخپوشان پایتخت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان منجر شد به خبرنگار برنا گفت: به هر حال پیش بینی می شد که پرسپولیس با توجه به نمایش خوبی که در بازی رفت مقابل این تیم داشت، بتواند در تهران نتیجه بگیرد اما فکر می کنم گل اول بسیاری از معادلات را برهم زد و از طرفی با عقب افتادن کلاف این بازی سردر گم شد اما پرسپولیس با شجاعت و استفاده از خلاقیت فردی بازیکنانش در نیمه دوم و البته حضور موثر هواداران، تلاش خود را دوچندان کرد و خوشبختانه توانست دست پر از زمین بیرون بیاید.

وی اظهار داشت: پرسپولیس با السد در مرحله گروهی همگروه بوده و دو تیم شناخت کافی از یکدیگر دارند اما فکر می‌کنم برگ برنده پرسپولیس این است که بازی رفت را باید در خانه حریف انجام دهد و معتقدم برانکو کارش را به خوبی بلد است. اگر پرسپولیس یک تساوی در آن جا بگیرد می تواند در استادیوم آزادی مقابل ژاوی و یارانش نتیجه قاطعانه ای کسب کند و السد را هم به زانو در بیاورد.

هافبک پیشین پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر پیش بینی اش از بازی سرخپوشان مقابل سپیدرود رشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه این بازی قبل از دربی است و در آن سوی میدان هم چند پرسپولیسی حضور دارند بازی جذاب باید در انتظار هواداران باشد، به هر حال و خوشبختانه وضعیت سپیدرود هم نسبت به قبل بسیار بهتر شده و آنها با برد ملوان در انزلی نشان دادند که تا چه حد آماده هستند و برای توقف پرسپولیس در آزادی نیز هم قسم شدند. فوتبال قابل پیش بینی نیست اینکه بگوییم پرسپولیس قطعا برنده این بازی است یک پیش بینی می تواند باشد، اما شانس سرخپوشان برای برد بیشتر است . امیدوارم سپیدرود هم نشان دهد چه تیم شایسته ای است.

بازیکن اسبق استقلال درباره وضعیت این تیم و شکست مقابل السد و بازی حساس امروز آنها مقابل نساجی مازندران خاطرنشان کرد: استقلال در تهران بازی را به السد باخت و شاید اگر در تهران شکست ضعیف تری خورده بودیم می‌توانستیم در دوحه این تیم را متوقف کنیم اما به هر حال نتیجه ای است که رخ داده، البته انتقادات درستی هم نسبت به نحوه تعویض های شفر در بازی رفت و برگشت وجود دارد و برخی اشتباهات فردی  در این بازی محسوس بود، اما نباید همه چیز را گردن یک نفر انداخت و استقلال باید رو به جلو حرکت کند.

داداش زاده در انتها درباره بازی استقلال و نساجی عنوان کرد: نساجی تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال ایران است که می ‌خواهد شایستگی خود را نشان دهد، آنها در قائمشهر به راحتی به تیمی امتیاز نمی دهند و حال آن تیم استقلال باشد یا پرسپولیس البته اینگونه نیست که فرقی نداشته باشد اما امتیاز گرفتن از نساجی در ورزشگاه وطنی کار ساده ای نیست. از طرفی فکرمی کنم حضور نکونام روی نیمکت نساجی مازندران بر جذابیت های دیدار اضافه کند، نکونام دوست دارد خودش و تیمش در این بازی درخشش داشته باشند. وی  بی تردید بسیار دوست دارد روزی روی نیمکت استقلال بنشیند و این بازی می تواند محک خوبی برای او باشد اگرچه میزان کیفیت بازیکنان دو تیم کمی با هم متفاوت است اما نساجی تیم قدرتمندی بوده که هفته به هفته بهتر شده و بازی امروز می تواند یکی از جذاب ترین بازی های لیگ باشد. فکر می کنم با توجه به وضعیت استقلال اگر این تیم به خوبی به لحاظ روحی و روانی ریکاوری نشده باشد، نساجی3 امتیاز بازی را به خود اختصاص خواهد داد و استقلال باید مراقب باشد مقابل نساجی بازی را واگذار نکند و فراموش نکنیم همه تیم ها مقابل استقلال انرژی مضاعفی دارند.

نظر شما