بانوان سهم بیشتری نسبت به دوره‌های قبل دارند؛

شهنازی: حضور در المپیک جوانان مقدمه‌ای خوب برای شرکت در مسابقات بزرگسالان است

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۷:۳۵
کد خبر: ۷۵۵۳۰۹
شهنازی: حضور در المپیک جوانان مقدمه‌ای خوب برای شرکت در مسابقات بزرگسالان است
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ورزشکاران با حضور در المپیک جوانان با آیین ها کشورهای دیگر آشنا می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک امروز درخصوص اعزام ورزشکاران به المپیک جوانان در کنفرانس خبری با خبرنگاران صحبت کرد.

شهنازی گفت: سومین دوره بازی های المپیک جوانان در آستانه شروع شدن است. اساس برگزاری این مسابقات این است که تمرین باشد برای جوانان که خود را برای المپیک بزرگسالان آماده کنند. خود ioc تاکید بر مدال آوری در این مسابقات ندارد و بیشتر تاکید بر به دست آوردن تجربه و همچنین واژه دوستی دارد. زمان برگزاری این مسابقات نیز به نحوی است که ورزشکاران وقت می کنند در کلاس های فرهنگی و آموزشی شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: ورزشکاران با حضور در المپیک جوانان با آیین ها کشورهای دیگر آشنا می شوند. دکتر رحیمی به عنوان سرپرست کاروان اعزامی ایران انتخاب شدند و ایشان به عنوان سخنگوی این مسابقات نیز خواهند بود. تعداد ورزشکاران اعزامی ایران در این دور از بازی ها بیشتر است و بانوان نیز سهم بیشتری نسبت به دوره های قبل دارند. هدف اصلی ما این است که ورزشکاران با تعامل با دیگر کشورها آشنا شوند.

شهنازی اظهار کرد: ioc با خلا برنامه های آموزشی و معنوی المپیک مواجه شده و از آن هدف اصلی که از ابتدای تشکیل بازی های المپیک مدنظر بود دور شده و به همین علت المپیک جوانان راه اندازی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز