مربی تیم ملی اهداف پروازی:

فدراسیون تیراندازی در مسیر درستی قرار دارد

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۱:۳۲
کد خبر: ۷۵۵۳۲۸
فدراسیون تیراندازی در مسیر درستی قرار دارد
مربی تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی گفت: امتیازات کسب شده در رقابت های قهرمانی جهان نوید بخش روزهای خوب است و تجربه نشان می دهد در مسیر درستی گام بر می داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرشید عبدالمحمدی درخصوص سطح مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در کره جنوبی اظهار داشت: در این رقابتها ملی پوشان کشورمان در دو بخش تراپ و اسکیت شرکت کردند اما شرایط آب و هوایی و وضعیت نامناسب جوی به گونه ای بود که ورزشکاران ما دچار مشکل شدند و نتوانستند امتیازهای لازم را کسب کنند.

وی در ادامه افزود: شیوا فرح پور تنها تیراندازی بود که توانست رکورد کشور را جابه جا کند و این کار بی نظیری بود. فراموش نکنیم تیراندازی به اهداف پروازی مدت ها به فراموش سپرده شده بود و با آمدن علی دادگر دوباره رونق و جان گرفت و طبیعی است مدتها طول می کشد تا این چرخه به حالت عادی خود باز گردد.

مربی تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی خاطرنشان کرد: در رشته های میکس و تراپ ورزشکاران کشورمان محمدحسین پرورش نیا و امیرحسین آقازاده به خوبی ظاهر شدند و رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند که با این نتایج بدست آمده و پشتیبانی فدراسیون مطمئن هستم می توانیم به نتایج مطلوب در رقابت های بین المللی دست یابیم.

عبدالمحمدی تصریح کرد: این رشته قابل پیش بینی نیست و ورزشکاران برای کسب بهترین نتیجه می جنگند. در میکس تراپ شاهد بودیم تیم لبنان در جاکارتا قهرمان شد ولی در فاصله یک هفته در مسابقات قهرمانی جهان در رده آخر قرار گرفت.

وی با اشاره به حریفان و مدعیان این رشته تصریح کرد: در تراپ و اسکیت حریفان ما در جهان و المپیک دارای جایگاه و سکو هستند و از دانش و تجربه بالایی بهره می برند اما در همین مدت کوتاه ورزشکارن کشورمان موفق شدند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند که این جای امیدواری است. اگر به جدول مسابقات نگاه کنیم خواهیم دید قهرمانان اهداف پروازی با اختلافی اندک از حضور در فینال محروم شدند و این اختلاف در مسابقات بعدی جبران خواهد شد.

عبدالمحمدی تاکید کرد: رییس فدراسیون با توجه ویژه ای که به این رشته دارد برای ملی پوشان وقت گذاشته و در جریان مشکلات آنها است که امیدوارم ملی پوشان کشورمان جواب این زحمات را با افتخار آفرینی بدهند.

نظر شما