تدابیر ویژه آبی‌ها برای جدال با پرسپولیس؛

غیبت ۷ بازیکن استقلال به خاطر دربی/ شفر مصلحت‌اندیشی می‌کند

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۰:۳۱
کد خبر: ۷۵۵۳۶۰
غیبت ۷ بازیکن استقلال به خاطر دربی/ شفر مصلحت‌اندیشی می‌کند
تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال تهران امروز در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران می‌رود.آبی‌ها پنچشنبه این هفته در رقابتی سخت به مصاف حریف سنتی خود خواهند رفت. ظاهرا وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال قصد دارد تعدادی از بازیکنان اصلی خود را برای دیدار با پرسپولیس استراحت دهد. علی رغم اینکه شفر بازی سختی در زمین خانگی نساجی مازندران دارد اما تشخیص داد از بازیکنانی که کمتر بازی کردند استفاده کند.

اسماعیلی، میثم تیموری، روزبه چشمی و نویمایر چهاربازیکنی هستند که توسط شفر از لیست آبی پوشان برای دیدار با نساجی خط خوردند. اسماعیلی که همیشه از بازیکنان تاثیرگذار استقلال بود با استراحت در بازی با نساجی مازندران با آمادگی بیشتری به دیدار با سرخپوشان پایتخت می‌رود. این بازیکن سابقه گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه خود دارد.تیموری که به خاطر مصدومیت نتوانست در لیگ هجدهم برای آبی‌ها به میدان برود شاید به دلیل نبود هماهنگی تیمی فعلا نتواند برای آبی‌پوشان به میدان برود. البته این احتمال وجود دارد که شفر این بازیکن را برای دیدار با پرسپولیس استفاده کند.

چشمی که بعد از دیدار با السددچار مصدومیت شد با تشخیص پزشکان تیم نمی تواند آبی‌ها را برای دربی همراهی کند. نویمایر که بعد از جدایی امید ابراهیمی به عنوان فرمانده آبی‌ها معرفی شده است با استراحت در بازی با نساجی با انرژی بیشتری به مصاف پرسپولیس می‌رود. داریوش شجاعیان، محسن کریمی و آقاخان دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارند و آبی‌ها را همراهی نمی‌کنند.

نظر شما