بند‌های مهم درج شده میان باشگاه پرسپولیس و سرمربی‌اش؛

آپشن‌های خاص قرارداد برانکو و تلاش پروفسور برای شکست السد

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۴:۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۵۵۵۶۷
آپشن‌های خاص قرارداد برانکو و تلاش پروفسور برای شکست السد
در قرارداد برانکو ایوانکوویچ چند بند مهم وجود دارد که در صورت صعود از هر مرحله لیگ قهرمانان ۵۰ هزار دلار دریافت می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در قرارداد برانکو ایوانکوویچ هنگام تمدید دوباره این موضوع به عنوان یکی از بند‌های مهم درج شده که در صورت صعود از هر مرحله لیگ قهرمانان، ۵۰ هزار دلار به قرارداد این مربی اضافه خواهد شد و در صورت قهرمانی در آسیا، قرارداد او تا ۲۰۰ هزار دلار افزایش پیدا می‌کند. با این حساب تا اینجای کار، نسبت به زمانی که برانکو قراردادش را تمدید کرده، ۵۰ هزار دلار بابت صعود از مرحله گروهی، ۵۰ هزار دلار بابت صعود به یک چهارم و ۵۰ هزار دلار بابت صعود به نیمه نهایی به حسابش اضافه شده که مجموعا ۱۵۰ هزار دلار برایش به همراه داشته است.

حالا این طرف ماجرا، با نوسانات بازار ارز مواجه هستیم که با یک حساب سرانگشتی و با توجه به اینکه باشگاه باید دلار آزاد تهیه کند، بیش از ۲ میلیارد تومان به قرارداد اصلی برانکو بابت صعود به نیمه نهایی اضافه شده است. او اگر  بتواند پرسپولیس را به فینال ببرد۱۰۰هزار دلار دیگر هم به دستمزدش اضافه می شود و قهرمانی در آسیا نیزیک پاداش ۲۰۰ هزار دلاری جداگانه برای برانکو به همراه خواهد داشت که البته بعید است کسی به موضوع اعتراض داشته باشد و هوادران پرسپولیس قطعا" به این موضوع اعتراضی نخواهند داشت.

با یک حساب سر انگشتی می توان گفت برانکو اگر پرسپولیس را به فینال برساند چیزی حدود 3و نیم میلیارد دریافت خواهد کرد که انصافا به خاطر موفقیت احتمالی یک تیم ایرانی، می توان از این رشد قراردادی تا حد زیادی دفاع کرد.

نظر شما