سهیل رستمیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

واترپلو دوران رشد خود را آغاز کرده است/ شایسته حضور در فینال بودیم/ حمایت شویم، سهمیه المپیک هم می‌گیریم

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۶:۴۸:۲۳
کد خبر: ۷۵۵۶۶۰
واترپلو دوران رشد خود را آغاز کرده است/ شایسته حضور در فینال بودیم/ حمایت شویم، سهمیه المپیک هم می‌گیریم
عضو تیم ملی واترپلو در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: در صورتی که از سوی مسئولان ورزش حمایت شویم، می توانیم سهمیه المپیک 2020 توکیو را هم کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهیل رستمیان، درمورد کسب مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: خدا را شکر که بعد از 44 سال موفق به کسب مدال در بازی های آسیایی شدیم. البته ما شایسته حضور در فینال هم بودیم، اما به خاطر بی تجربگی به قزاقستان باختیم.

وی افزود: میانگین سنی تیم ما کمتر از 21 سال بود. اگر کمی تجربه داشتیم، می توانستیم قزاقستان را شکست دهیم که در این صورت، در مرحله نیمه نهایی مقابل چین بازی می کردیم و قطعا این تیم را شکست می دادیم و فینالیست می شدیم.

ملی پوش واترپلو کشورمان افزود: این مدال برای واترپلو ایران بسیار ارزشمند است. احساس می کنم رشته واترپلو و همچنین فدراسیون، تشنه این مدال بودند که البته با یک مدیریت قوی و کار سیستماتیک این عنوان به دست آمد.

رستمیان به دانش فنی "الکساندر چیریچ" سرمربی تیم ملی واترپلو ایران اشاره کرد و یادآور شد: 3 سال و نیم پیش که چیریچ به ایران آمد، فاصله زیادی با رقبا از جمله تیم چین داشتیم. اما وی با دانش فنی بالای خود و همچنین تزریق روحیه خودباوری و همدلی، تیم را برای بازی های آسیایی جاکارتا آماده کرد و در نهایت، موفق به کسب مدال برنز پس از 44 سال شدیم.

وی در ادامه درباره تقدیرها و حمایت ها از تیم ملی گفت: در همان محل بازی های آسیایی، کمیته ملی المپیک و فدراسیون، پاداشی به اعضای تیم دادند. بعد از بازگشت از جاکارتا نیز قول هایی دادند که هنوز عملی نشده است. البته مشکل خاصی نیست و در آینده پاداش بچه ها پرداخت خواهد شد.

عضو تیم ملی واترپلو با بیان این که این تیم توانایی کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو را نیز دارد، اظهار داشت: خبر خوشی که شنیده ام تمدید قرارداد با چیریچ است. در صورت حفظ این مربی خوب و همچنین حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، می توانیم سهمیه المپیک توکیو را به دست آوریم.

ملی پوش تیم دانشگاه آزاد در پایان، در خصوص ادامه همکاری خود با این تیم گفت: تا سال قبل عضو تیم دانشگاه آزاد بودم و با این تیم موفق به کسب 4 عنوان قهرمانی متوالی در لیگ شدم. برای فصل آینده هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام و منتظر آینده هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز