مسابقات جهانی جودو-آذربایجان؛

بریمانلو برای کسب مدال برنز مقابل حریف مغول قرار می‌گیرد

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۰:۴۷
کد خبر: ۷۵۵۶۸۳
بریمانلو برای کسب مدال برنز مقابل حریف مغول قرار می‌گیرد
جودوکار کشورمان در نیمه نهایی مقابل کره جنوبی ایپون شد و برای رسیدن به مدال برنز باید با نماینده مغولستان مبارزه کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات جهانی جودو در حالی از روز پنج شنبه به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان و شهر باکو آغاز شده است محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم در میان ۸۹ جودوکار امروز(شنبه) در اولین  دیدار خود در گروه D به مصاف «کیم چول» از کره شمالی رفت و در ثانیه پایانی موفق شد حریف خود را با ضربه فنی شکست دهد.

بریمانلو دور دوم باید با «ایشن امانوف» از قرقیزستان رفت و در زمان کمتر از 2 دقیقه جودوکار قرقیزستانی را ایپون کرد. در ادامه این مسابقات بریمانلو برابر جودوکار سوئدی به برتری دست یافت. وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف جودوکاری از مولداوی رفت و در مبارزه چهارم از سد حریف مولداویایی گذشت.بریماملو در مبارزه پنجم جودوکار گرجستانی را در 13 ثانیه ایپون کرد و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی مقابل کره جنوبی ایپون شد و برای رسیدن به مدال برنز باید با نماینده مغولستان مبارزه کند.

رقابت‌های جودو قهرمانی جهان که از روز پنجشنبه با حضور ۷۵۸ جودوکار از ۱۲۵ کشور در باکو آغاز شده، تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم، سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم و جواد محجوب نیز در سنگین وزن نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز