علی دایی:

قضاوت داور شاهکار بود/ ذهن ترابی درگیر بازی در پرسپولیس است

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۳:۵۳
کد خبر: ۷۵۵۷۴۴
قضاوت داور شاهکار بود/ ذهن ترابی درگیر بازی در پرسپولیس است
سرمربی تیم فوتبال سایپا از قضاوت داور دیدار با نفت مسجد سلیمان انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دایی بعد از برد دو بر یک سایپا مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: اول از همه دوست داشتم حادثه تروریستی و شهادت چند نفر از هموطنانم را تسلیت بگویم و متاسفانه چنین حادثه ای قبل از بازی رخ داد و فکرمان را مشغول خودش کرد. در نیمه اول در حدو اندازه خودمان نبودیم و نتوانستیم کارهایی که در تمرین انجام دادیم را اجرا کنیم. نیمه دوم هم شاهکار داوری را دیدیم که مدافع ما اخراج شد. داوری کیفیت بازی را پایین آورده بود.

وی افزود: بعد از اخراج بازیکنان و ۱۰ نفره شدن تیم خوشبختانه بازیکنان به خودشان آمدند و ۲ گل زدیم خدا را شکر که کسی نتوانست این ۳ امتیاز را از ما بگیرد. امتیازهایی که خیلی به دردمان می‌خورد را گرفتیم. از این به بعد باید دعا کنیم حتی برای داوری هم دعا کنیم که ان‌شاءالله درست قضاوت کنند و دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد. بازیکنان ما هم با دل و جان بازی را پشت سر گذاشتند.

دایی تصریح کرد: وقتی ۱۰ نفره شدیم تیمی که ۱۱ نفر دارد راحت‌تر می‌تواند حفظ توپ کند بنابراین بعد از اخراج مجبور شدم سیستم تیم را تغییر بدهم و از ۴-۴-۲ تبدیل به ۴-۴-۱ کنم و ترابی را از زمین بیرون کشیدم و بازیکنانی که سرزن‌تر بودند را وارد میدان کردم خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

وی درباره وضعیت ترابی و اینکه به نظر می‌رسد ذهن او به سمت پرسپولیس است، اظهار داشت: او می‌تواند بازیکن تأثیرگذاری باشد اما وقتی بازیکنی از نظر ذهنی درگیر پرسپولیس است این مسئله باعث می‌شود تا از نظر فکری و روحی یک بازیکن تمرکزش را از دست بدهد و درست کار نکند.  ترابی سال قبل برای ما زحمات زیادی کشید و امسال هم بعد از بازگشت از تیم ملی عالی بود اما امروز به خاطر ۱۰ نفره شدن تیم او را تعویض کردم و مطمئناً ترابی در آینده به ما کمک زیادی خواهد کرد چرا که او کاپیتان تیم ما است و به او نیاز داریم.

دایی درباره اینکه آیا با ترابی برای بهتر شدن صحبت کرده یا نه، افزود: تمرینات بازیکنان را می‌بینم. ترابی بازیکن بزرگ و ملی‌پوشی است. اما با او صحبت نکرد‌ه‌ام و اجازه داده‌ام تا به خودش بیاید. او هرچه آماده‌تر به پرسپولیس برود به سود خودش است و جایگاه بهتری به دست می‌آورد اما اگر نیاز باشد با او صحبت می‌کنم.

وی درخصوص وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی هم اظهار داشت:‌ این زمین نسبت به سال قبل بدتر شده و کیفیت لازم را ندارد. امیدوارم مسئولان کاری کنند و همت کرده تا شرایط بهتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز