رقابت‌های بین‌المللی کشتی کلاسیک بانوان-لبنان؛

نمایندگان کشورمان در نخستین میدان برون مرزی حریفان خود را شناختند

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۹:۲۱
کد خبر: ۷۵۵۸۰۸
نمایندگان کشورمان در نخستین میدان برون مرزی حریفان خود را شناختند
نخستین دوره رقابت های بین المللی کشتی کلاسیک بانوان امروز در شهر بیروت لبنان و با حضور کشتی گیرانی از 10 کشور جهان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این رقابت ها از ساعت 11 صبح امروز به وقت ایران و با حضور کشتی گیرانی از کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان، اوکراین، قرقیزستان، مصر، ایتالیا، عراق، سوریه و لبنان برگزار می شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در نخستین میدان برون مرزی خود به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم فاطمه محمدی در دور اول به مصاف تامارا یاسین از عراق می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران ندا محمد از مصر و آنارا زومالی از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 8 نفر حضور دارند.

در وزن 55 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند. زهرا یزدانی ابتدا به مصاف یانا سوروکا از اوکراین می رود و در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده سامارا عبدالمالیک از قرقیزستان و ژینیا خاچاتاریان از ارمنستان می رود.

در وزن 60 کیلوگرم که 4 کشتی گیر حضور دارند مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود که فاطمه نیکبخت از کشورمان باید سه کشتی با نمایندگان گرجستان، عراق و سوریه بگیرد.

در وزن 65 کیلوگرم که 7 نفر شرکت کرده اند، مسابقات در دو گروه و به صورت دوره ای برگزار می شود که میمنت قاسم آبادی با کشتی گیرانی از ایتالیا و اوکراین مبارزه می کند و نفرات اول و دوم هرگروه به صورت ضربدری با هم کشتی می گیرند و نفرات برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده نیز راهی دیدار رده بندی می شوند.

در وزن 70 کیلوگرم که 6 نفر حضور دارند مسابقات در دو گروه و به صورت دوره ای برگزار می شود که کوثر لفته زاده با نمایندگان کشورهای ایتالیا و لبنان کشتی می گیرد.

در وزن 75 کیلوگرم که سه نفر حضور دارند معصومه خانلر با کشتی گیران عراق و سوریه به صورت دوره ای مبارزه می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز