در پایان روز نخست تورنمنت بین‌المللی لبنان؛

سه طلا و یک نقره حاصل تلاش تکواندوکاران شهرداری ورامین

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۰:۲۰
کد خبر: ۷۵۵۸۹۲
سه طلا و یک نقره حاصل تلاش تکواندوکاران شهرداری ورامین
در پایان نخستین روز از تورنمنت بین‌المللی لبنان، تیم شهرداری ورامین موفق به کسب 3 مدال طلا (صدری، امیدی و عرفانیان) و یک نقره (جلالی) شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی لبنان از روز گذشته (شنبه – 31 شهریورماه) با حضور 225 تکواندوکار از 28 کشور در رده‌سنی بزرگسالان در "بیروت" لبنان آغاز شد و امروز به پایان می‌رسد.

در روز نخست این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 54-، 74-، 80- و 87- کیلوگرم برگزار شد که حمیدرضا صدری (وزن 54- کیلوگرم)، مهدی جلالی (وزن 74- کیلوگرم)، امیرحسین امیدی (وزن 80- کیلوگرم) و پوریا عرفانیان (وزن 87- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان شهرداری ورامین بودند که موفق به کسب 3 مدال طلا و یک نقره شدند.

حمیدرضا صدری در وزن 54- کیلوگرم در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده‌ای از لبنان رفت و 24 بر 4 و در پایان راند دوم به برتری رسید. در ادامه موفق شد هوگوپوشی از اردن را 19 بر 9 شکست دهد. پس از آن تکواندوکار یونانی را 13 بر 7 از پیش رو برداشت؛ در فینال نیز موفق شد دیگر نماینده یونان را 27 بر 24 مغلوب خویش سازد و بر سکوی قهرمانی بایستد.

مهدی جلالی تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم نیز موفق به کسب مدال نقره این رقابت‌ها شد. وی برای تصاحب این مدال ابتدا هوگوپوش میزبان را 17 بر 4 شکست داد، سپس دیگر نماینده لبنان را 16 بر صفر از پیش‌رو برداشت و راهی نیمه‌نهایی شد؛ در این مرحله نیز 28 بر 2 و در پایان راند دوم بر نماینده قزاقستان غلبه کرد اما در فینال نتیجه را 22 بر 17 واگذار کرد و نایب قهرمان شد.

امیرحسین امیدی هوگوپوش وزن 80- کیلوگرم نیز طلایی این دوره از رقابت‌ها لقب گرفت؛ او پس از یک‌دور استراحت در نخستین گام با نماینده روسیه مبارزه کرد و 16 بر 2 پیروز شد، در ادامه به مصاف هوگوپوش لبنان رفت و 12 بر 3 به برتری رسید. امیرحسین در فینال نیز 17 بر 12 هوگوپوش قطر را مغلوب خود کرد تا عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت نماید.

پوریا عرفانیان در وزن 87- کیلوگرم نیز در گام نخست باقرعه استراحت رو به رو بود و پس از آن در دیدار با نماینده قبرس 26 بر 3 و در پایان راند دوم به برتری رسید. در گام دوم برابر تکواندوکاری از مصر 19 بر 4 پیروز شد و در فینال این رقابت‌ها نیز بر نماینده اردن (22 بر 15) غلبه کرد و طلایی شد.

امروز (یکشنبه – یکم مهرماه) و در آخرین روز این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 58-، 63-، 68- و 87+ کیلوگرم پیگیری خواهد شد که محمدحسن پلنگ‌افکن، امیرحسین محمد خانلو، سینا بهرامی و مرتضی شیری به مصاف رقبایشان می‌روند.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و هاشم زنگنه به عنوان مربی است. سیدحسن میر نیز سرپرست این تیم می‌باشد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60 امتیاز در راستای ارتقاء رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز