غلامرضا نوروزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه تلاش ما این بود که بتوانیم در جاکارتا کاروان سالمی داشته باشیم/ تدابیر لازم برای المپیک ۲۰۲۰ اندیشیده شده است

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۵:۳۰:۱۵
کد خبر: ۷۵۶۰۷۰
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در راستای برگزاری ستاد عالی المپیک 2020 ما در فدراسیون پزشکی ورزشی برنامه‌های خود را عملی خواهیم کرد و جدیت لازم را داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره وضعیت سلامت کاروان ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی و تست‌های گرفته شده از ورزشکاران کشورمان صحبت کرد.

نوروزی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت‌ها هیچ گونه تست مثبت دوپینگ از ورزشکاران ایران به ثبت نرسیده است، اظهار داشت: تمام تلاش ما این بود که بتوانیم در جاکارتا کاروان سالمی داشته باشیم بخصوص درباره مسئله آنتی دوپینگ و با توجه به تجاربی که در این چند سال بدست آوردیم تدابیر و آموزش‌های لازم را برای ورزشکاران در نظر گرفتیم توانستیم برای چندمین سال متوالی کاروان پاکی را در بازی‌های آسیایی داشته باشیم.

وی در ادامه درخصوص برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای المپیک 2020 گفت: با توجه به اینکه بازی‌های المپیک از حساسیت بیشتری برخوردار است همه تدابیر لازم اندیشیده شده و در راستای برگزاری ستاد عالی المپیک 2020 ما در فدراسیون پزشکی ورزشی برنامه‌های خود را عملی خواهیم کرد و جدیت لازم را داریم.

نظر شما