محمد عزیزی:

دکتر سلطانی‌فر با بیش از ۶۰ سفر استانی، مشکلات همه پروژه‌های ورزشی را بررسی کرده است

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۱:۱۰
کد خبر: ۷۵۶۰۸۵
دکتر سلطانی‌فر با بیش از ۶۰ سفر استانی، مشکلات همه پروژه‌های ورزشی را بررسی کرده است
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر سلطانی فر با بیش از 60 سفر به استان های مختلف کشور، همه مشکلات آنها و پروژه های نیمه تمام ورزشی کشور که از دولت های قبلی به جای مانده است را مورد بررسی قرار داده و دستورات مقتضی برای تسریع روند تکمیل آنها صادر کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد عزیزی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: با حضور دکتر مسعود سلطانی فر در مقام وزیر ورزش و جوانان تحولات خوب و مثبتی در حوزه های مختلف ورزش به ویژه در استان ها و روستاها و مناطق محروم اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: دکتر سلطانی فر با بیش از 60 سفر به استان های مختلف کشور، همه مشکلات آنها و پروژه های نیمه تمام ورزشی کشور که از دولت های قبلی به جای مانده است را مورد بررسی قرار دادند و مطابق با بودجه و اختیارات وزارت متبوع و همچنین با هماهنگی ها و همفکری هایی که با نمایندگان مجلس و دستگاه های دیگر داشتند به روند تکمیل پروژه ها سرعت بخشیدند ضمن اینکه پروژه جدیدی به این لیست بلند و بالا اضافه نکردند مگر به ندرت و در مناطقی که ضرورت داشت، که این رویکرد بسیار منطقی و موثر واقع است.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی افزود: با توسعه زیر ساخت های ورزشی در مناطق دور افتاده و محروم، ضمن این که اوقات فراغت جوانان و مردم با سالم ترین ابزار که ورزش است پر خواهد شد، زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته در این مناطق نیز فراهم می شود و این استعدادها در آینده نه چندان دور می توانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.  وزارت ورزش و جوانان در حوزه استعدادیابی قدم های خوبی برداشته و ما به عنوان نمایندگان مردم مناطق مختلف کشور از این اقدامات حمایت می کنیم.

وی همچنین درخصوص توسعه ورزش زنان گفت: در دولت تدبیر و امید توجه خوبی به ورزش زنان هم در بخش همگانی و هم در بخش قهرمانی شد و نتیجه آن درخشش زنان و دختران ایران در بازی های آسیایی اندونزی بود. همچنین در حوزه مدیرتی نیز وزیر ورزش و جوانان با انتصاب دو بانو به عنوان معاون خود، نشان داد به این حوزه توجه ویژه دارد و به تبعیت از این تصمیم در فدراسیون ها، ادارات کل استانی و زیر مجموعه ها نیز از بانوان در پست های مدیریتی بهره گرفته شد. 

عزیزی به تعامل مثبت مجلس و وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: مجلس تلاش کرده است در حوزه های مختلف به وزارت ورزش و جوانان کمک کند و در این جهت تصویب قانون اختصاص 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش کمک خوبی به حوزه ورزش بود.  با تصمیم خوب وزارت ورزش و جوانان این بودجه در حوزه های کمک به هیات های استانی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، ورزش بانوان، ورزش روستایی و همچنین حوزه جوانان اختصاص یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز