سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کی‌روش می تواند تیم ملی را قهرمان آسیا کند/ امیدوارم استقلال برنده دربی شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۵:۳۹:۴۳
کد خبر: ۷۵۶۲۴۶
کی‌روش می تواند تیم ملی را قهرمان آسیا کند/ امیدوارم استقلال برنده دربی شود
مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: به دربی88 خوش‌بین هستم و امیدوارم شفر بتواند با برطرف کردن برخی نواقص استقلال را با روحیه خوب به زمین بفرستد و این بازی با برد آبی پوشان همراه باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیروس دین محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون نتیجه تساوی این تیم مقابل نساجی مازندران به خبرنگار برنا گفت: استقلال در این دیدار نتوانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و من معتقدم نساجی با آنالیز مناسب استقلال را به خوبی کنترل کرد، از طرفی طرفداران پرشور نساجی هم از این بازی راضی نبودند و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

وی افزود: این دیدار  یک بازی درگیرانه در میانه میدان بود و تیم‌ها نتوانستند خطرات زیادی را روی دروازه یکدیگر به صورت جدی به وجود بیاورند. استقلال تا پشت ۱۸ قدم به خوبی کار می کند اما در بحث زدن گل و تمام کنندگی مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

مربی سابق استقلال در بخش دیگری از صحبت هایش درباره دربی ۸۸ که روز پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، عنوان کرد: معتقدم شاگردان وینفرد شفر با این وضعیت کار سختی در پیش رو خواهد داشت، البته آرزوی قلبی من این است که استقلال پیروز زمین باشد تا دل هواداران را بتواند شاد کند، به هرحال شرایط دربی شرایط خاصی است و مشخص نیست کدام تیم می تواند برنده بازی باشد، به عنوان یک استقلالی به این بازی خوش‌بین هستم و امیدوارم وینفرد شفر بتواند با برطرف کردن برخی نواقص استقلال را با روحیه خوب به زمین بفرستد و این بازی با برد آبی پوشان همراه باشد.

بخش پایانی صحبت‌های هافبک ایران در جام جهانی 1998 فرانسه باره تمدید قرارداد کی‌روش بود، وی در این باره تصریح کرد: بهترین کاری که فدراسیون می‌توانست در مورد تیم ملی انجام دهد، تمدید قرارداد کارلوس کی روش حداقل تا پایان جام ملت های آسیا بود، ما یکی از قدرت‌های سنتی آسیا محسوب می شویم و حضور در میان چهار تیم نهایی کار خیلی سختی نیست اما اعتقاد دارم کارلوس کی‌روش می‌تواند این تیم را  در آسیا قهرمان کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز