اعتماد ما نسبت به باشگاه همیشه وجود دارد‌؛

گل محمدی: بازی سنگینی را مقابل تراکتورسازی برگزار کردیم

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۲:۳۴
کد خبر: ۷۵۶۲۵۹
گل محمدی: بازی سنگینی را مقابل تراکتورسازی برگزار کردیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده، گفت: بازی سنگینی را مقابل تراکتورسازی برگزار کردیم. سه کاپیتان تیم ملی و چندین ستاره در اختیار تراکتورسازی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی تراکتورسازی و پدیده اظهار کرد: فاجعه تلخ اهواز را به مردم خوب ایران و خوزستان را تسلیت می‌گویم. در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. تراکتورسازی تیمی است که بازیکنان فوق‌العاده‌ای را جذب کرده و به دنبال پیروزی بود، اما بازیکنانم بازی خوب و هدفمندی را انجام دادند.

وی افزود: در نیمه اول و دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم. بازیکنانم زحمت زیادی کشیدند و به تک‌تک آنها افتخار می‌کنم که با این مشکلات، این‌گونه از جان مایه می‌گذارند. اگر گناه نبود، همیشه به سمت این بازیکنان سجده می‌کردم. از بازیکنانم واقعا ممنونم.

سرمربی پدیده تصریح کرد: این قول را داده اند که فردا این مشکلات حل شود، باید از هواداران هم تشکر کنم که اینگونه از تیم شهر خودشان حمایت کردند. ممنونم و امیدوارم در ادامه کار نیز با حل شدن مشکلات، روند خوب خود را ادامه دهیم و شخصیتی که ساخته‌ایم را حفظ کنیم. این مهم بسیار ارزنده است.

گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا امروز محتاط‌تر بازی کردید، پاسخ داد: بازی سنگینی را مقابل تراکتورسازی برگزار کردیم. سه کاپیتان تیم ملی و چندین ستاره در اختیار تراکتورسازی بود و نمی‌شد ریسکی بازی کنیم. بازیکنان خطرناکی در خط حمله داشتند و اگر موقعیت می‌یافتند زهردار می‌شدند.

وی افزود: در چنین بازی‌ای طبیعی است که موقعیت‌سازی کم باشد، اما باز هم چند موقعیت برای گل زدن داشتیم، موقعیت‌ خاصی به حریف ندادیم.

گل‌محمدی در خصوص ادامه مشکلات مالی پدیده تصریح کرد: این سوالی است که باید مدیران باشگاه پاسخ دهند، بازیکنان بی‌ادعا و زحمتکشی داریم و مجموعه خوبی را دور هم جمع کرده‌ایم. توقع داشتیم به واسطه بودجه ۶، ۷ میلیاردی که با آن کل تیم بسته شده، پول به موقع برسد و سروقت پرداخت شود. بسیاری از تیم‌ها گرانتر از ما بسته شدند و زیر ما قرار دارند.

وی در پایان افزود: البته اعتماد ما نسبت به باشگاه همیشه وجود داشته، به قولی که برای فردا دادند ایمان داریم و صبر می‌کنیم. چیزی که من از بازیکنانم یاد گرفتم این بود که مشکل مالی نتواند خللی در انگیزه بازیکن ایجاد کند. همیشه بازیکنانم سعی کرده اند بهترین باشند.اگر غیر از این بازیکنان، در تیمم بازیکنان دیگری با اخلاقیات دیگری داشتم، قطعا به مشکل می‌خوردیم و شاید کار گره می‌خورد. تمرکز زیادی را از ما این مشکلات گرفته‌است‌.‌امیدوارم این مشکلات خیلی زود حل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز