فریبا محمدیان:

ورزش بانوان در حوزه قهرمانی به شکوفایی رسیده است

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۳:۲۲
کد خبر: ۷۵۶۳۶۶
ورزش بانوان در حوزه قهرمانی به شکوفایی رسیده است
معاون توسعه بانوان وزارت ورزش وجوانان با بیان اینکه ورزش بانوان در حوزه قهرمانی به شکوفایی رسیده است، گفت: کسب هر مدال در رویدادهای مهم به معنای برداشتن یک گام به سمت موفقیت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فریبا محمدیان در نشست ادواری معاونت ورزش بانوان با نواب رییس فدراسیون های ورزشی که در ساختمان سئول برگزار شد از تلاش های بانوان در موفقیت های کاروان ورزش ایران اعزامی به بازی های آسیایی قدردانی کرد.

وی در ادامه تاکید کرد آنچه که در المپیک آسیایی 2018 بدست آمد حاصل عزم، اراده و باور ورزشکاران، مدیران و نواب رئیس فدراسیون های ورزشی و کادر فنی بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: ورزش بانوان در بخش قهرمانی در شرایطی قراردارد که باید به مدال آوری و مشارکت برای ارتقا جایگاه ایران در رویدادهای بزرگ فکر کرد و این مهم جز با ممارست و مشارکت شما که سال ها در عرصه ورزشی حضور دارید، ممکن نخواهد بود.

وی ادامه داد: ورزش زنان امروز به شکوفایی رسیده است و هر مدالی که در رویدادهای مهم به دست آمده، یک قدم به سمت موفقیت خواهد بود.

فریبا محمدیان موفقیت های ورزشی را درابعاد مختلف دانست و توضیح داد: وقتی که کاروان ایران به عنوان پاک ترین کاروان ورزشی در جاکارتا معرفی می شود به این معناست که فدراسیون پزشکی ورزشی به مدال رسیده و اگر جایی تیمی برای نخستین بارتوانسته است در این رویداد مهم به نتیجه خوبی برسد یعنی مدیر و تیم هدایت کننده آن ورزشکاران، صاحب مدال شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش این موضوع را مورد توجه قرار داد که امروز رقابت ورزشکاران در رویدادهای مهم بین المللی، رقابت مدیریت کشورها در حوزه چگونگی بهره برداری ازتکنولوژی، علم و فناوری، است بنابراین باید درهمه ابعاد و از حوزه های مختلف و از نقطه نظرات کارشناسان ورزش بهره گرفته شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان در این نشست هدف گذاری و برنامه ریزی برای رویدادهای پیش را مورد تایید قرار داد و اظهار داشت  اهداف باید با دو چشم انداز ترسیم شود اول اینکه ببینیم یک تیم ورزشی برای نخستین بار قرار است در آن رویداد شرکت کند یا نه اگر نخستین حضورتیم است، باید این نکته را مورد توجه قرارداد این حضور برای کسب تجربه است و قرار است در رویداد بعدی این تیم به کسب مدال فکر کند و یا اینکه قرار است یک تیم با تجربه برای کسب یکی از سکوها به مصاف حریفان برود. بنابراین باید جایگاه ها در هدف گذاری ها کاملا مشخص شود.

او این موضوع را به هم به سخنانش اضافه کرد که اگر قرار است رشته ای یا رشته هایی درالمپیک 2020 یا 2022 حضور پیدا کند باید هدف گذاری و تکلیف خود را با آن رویداد مشخص کند.

محمدیان ادامه داد: ضمن اینکه شما به عنوان نواب رییس این موضوع را هم باید در هیات رییسه جا بیاندازید که باید در اسرع وقت برای تیم فرصت کسب سهمیه، مهیا شود تا بتوانید از حمایت ها بهره مند شوید.

او در ادامه حضور در جلسات کارشناسی این معاونت که در دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان برگزار می شود را مورد توجه قرار داد و گفت: دراین جلسات تلاش خواهیم کرد با تحلیل های علمی و فنی به نتایج منطقی برای بهبود عملکردمان در رویدادهای بزرگ ورزشی دست پیدا کنیم.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز