همزمان با مسابقات قهرمانی کشور صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقات ورود به اردوی تیم‌ ملی پومسه

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۹:۲۵
کد خبر: ۷۵۶۴۱۴
برگزاری مسابقات ورود به اردوی تیم‌ ملی پومسه
مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه در گروه زنان روز چهارشنبه – 4 مهرماه و در گروه مردان روز جمعه – 6 شهریورماه همزمان با رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی هیات تکواندو استان همدان و در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی (واحد همدان) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه به منظور حضور در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در گروه زنان روز چهارشنبه – 4 مهرماه و در گروه مردان روز جمعه – 6 شهریورماه همزمان با رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی هیات تکواندو استان همدان و در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی (واحد همدان) برگزار خواهد شد. رقابت‌ها در تمامی رده‌های سنی (به جز رده‌سنی کمتر از 12 سال) در بخش انفرادی برگزار می‌شود و همچنین مسابقات به صورت حذفی – گروهی پیگیری خواهد شد.

مدال آوران بازی‌های آسیایی - جاکارتا 2018 (انفرادی)، مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام (تیمی و انفرادی)، نفرات اول رنکینگ لیگ برتر در سال 1396 در دو بخش ابداعی و استاندارد (انفرادی) و نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور همدان – 1397 در دو بخش ابداعی و استاندارد (انفرادی) به صورت مستقیم به اردوی تیم‌ملی راه پیدا می‌کنند. همچنین پومسه‌روهایی که جواز حضور در این مسابقات را دارند به شرح ذیل می‌باشند:
 
- مدال آوران نقره و برنز لیگ برتر سال 1396 (انفرادی – تیمی)
- نفرات اول لیگ دسته‌یک در سال 1396 (انفرادی – تیمی)
- مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان 2017 – قزاقستان
- مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا نونهالان 2017 – ویتنام
- مدال آوران نقره و برنز مسابقات قهرمانی کشور همدان – 1397 در دو بخش انفرادی و تیمی
- مقام اول مسابقات تیمی لیگ برتر سال 1396

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز