ظهر امروز صورت گرفت؛

حضور خبرنگاران و عکاسان خانم در دیدار ایران و اردن

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۴:۵۴
کد خبر: ۷۵۶۴۸۷
حضور خبرنگاران و عکاسان خانم در دیدار ایران و اردن
خبرنگاران و عکاسان خانم با همکاری های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال موفق شدند بازی را پوشش بدهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نیمه نخست دیدار تیم های ملی فوتبال جوانان بانوان ایران و اردن در ورزشگاه آرارات از ساعت یازده در حالی برگزار شد که به احترام شهادت هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی خوزستان، یک دقیقه سکوت کردند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید. تک گل اردن در دقیقه ۲۹ به ثمر رسید. دو گل ایران را فاطمه قاسمی در دقیقه ۳۱ و ۴۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

لیلا صوفی زاده به همراه نیک دست مدیرکل دفتر سیاست گذاری و نظارت معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان وکرملو، مشاور معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان این دیدار را از نزدیک نظاره کردند. حدود ۲۰ تماشاگر این دیدار را تماشا کردند. سلما رضوی قضاوت مسابقه دوستانه تیم ملی زیر 19 سال بانوان برابر تیم بانوان اردن را برعهده داشت. حبیبه ربوی کمک داور اول، مرضیه بهداروند کمک داور دوم و سرور ساعدی داور چهارم این مسابقه خواهند بود.

منصوره مشرفی پور به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد. تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی میانمار و در گروه F با تیم های میانمار، فلسطین و لائوس همگروه است .

همچنین خبرنگاران و عکاسان خانم با همکاری های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال موفق شدند این بازی را از نزدیک پوشش بدهند.
 

نظر شما