در چارچوب تورنمنتی چهارجانبه صورت می‌گیرد؛

بازی تدارکاتی ملی‌پوشان عراقی استقلال و پرسپولیس با مسی و نیمار

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۲:۰۵
کد خبر: ۷۵۶۵۰۳
بازی تدارکاتی ملی‌پوشان عراقی استقلال و پرسپولیس با مسی و نیمار
تورنمنتی 4 جانبه را با حضور تیم های آرژانتین، برزیل، عربستان و عراق برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون فوتبال عربستان برای آماده سازی و برگزاری چند دیدار تدارکاتی، قرار است تورنمنتی 4 جانبه را با حضور تیم های  آرژانتین، برزیل و عراق برگزار کند و بر همین اساس، سرگو کاتانچ، ستاره سابق تیم ملی اسلوونی اسامی 23 بازیکن منتخب خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام کرد که نام بشار رسن (ستاره تیم پرسپولیس) و همام طارق (ستاره تیم استقلال) در آن دیده می شود و احتمال دارد این 2 بازیکن مقابل ستاره های برزیل و آرژانتین و همچنین مسی و نیمار بازی کنند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، عراقی ها با هدایت کاتانچ در نخستین بازی تورنومنت به مصاف آلبی سلسته (لقب تیم ملی آرژانتین) می روند تا همام و بشار مقابل ستاره های سرشناس آرژانتین بازی کنند. این دیدار 20 مهر ماه در کشور عربستان برگزار می شود و در روز اول مسابقات عربستان نیز به مصاف برزیل خواهد رفت.

در روز دوم مسابقات که 24 مهرماه برگزار می شود، عربستان و عراق با یکدیگر دیدار می کنند و برزیل و آرژانتین نیز دربی آمریکای جنوبی را در ریاض آغاز می کنند که نبرد حساس در خاورمیانه است. در ادامه هم عراق با برزیل بازی خواهد کرد که تقابل بشار و طارق با خط دفاع فوق ستاره سلسائو می تواند جالب توجه باشد.

تیم ملی فوتبال عراق در گروه D رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات با تیم های یمن، ویتنام و ایران همگروه است و باید در آخرین دیدار مرحله گروهی با شاگردان کارلوس کی روش پرتغالی دیدار کنند. این 2 تیم بازی های رو در روی زیادی با هم دارند که در بیشتر آن یوزهای ایران به پیروزی رسیده اند.

نظر شما