آقای ۴ گله در صدر جدول؛

تاثیر تفکرات سرمربی تیم ملی بر تیم‌های فوتبال/ لیگ برتر مهاجم ندارد!

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۱:۵۹
کد خبر: ۷۵۶۷۸۸
تاثیر تفکرات سرمربی تیم ملی بر تیم‌های فوتبال/ لیگ برتر مهاجم ندارد!
مهاجم استقلال خوزستان با 4 گل در راس گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وحید خشتان، مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ هجدهم با دبلی که در دیدار با صنعت نفت آبادان انجام داد در راس گلزنان لیگ قرار گرفت و تاکنون هیچ مهاجمی در لیگ نتوانسته تعداد گل های خود را به عدد 4 برساند.

تیم فوتبال پدیده که با 16 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد توانسته تا هفته هفتم 9 گل به ثمر برساند. تنها تیمی که 15 گل در لیگ هجدهم به ثمر رسانده تیم سپاهان بوده که در دیدار با تیم بحران زده سپیدرود رشت توانست 6 گل به ثمر برساند. لیگ هجدهم از نبود مهاجم خوب در رنج است البته چند سالی هست که لیگ برتر ایران نتوانسته آقای گلی با تعداد گل بالا داشته باشد.رضا نوروزی از فولاد خوزستان تنها بازیکنی است که در یک فصل توانست 24 گل به ثمر برساند و بعد از آن هرگز مهاجمی پیدا نشد که تعداد گل های خود را به عدد 24 برساند.

وضعیت گلزنی در لیگ آزادگان نسبت به لیگ برتر در شرایط بهتری به سر می برد. تیم گل گهر سیرجان که با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد توانسته 11 گل به ثمر برساند. در لیگ برتر ظاهرا تفکرات مربیان بر این مبنا است که بدون باخت مسابقات را پیگیری کنند و از هرگونه حمله به تیم حریف جلوگیری شود. مشکلی که این روزها تیم ملی هم با آن دست و پنجه نرم می کند. علی رغم اینکه مهاجمان تیم ملی ایران در تیم‌های درجه یک و دو اروپا بازی می کنند و تعداد گل های بالایی هم به ثمر رساندند اما در ترکیب تیم که قرار می گیرند تعداد گل های آنها به اندازه تعداد انگشتان دست است. ظاهرا تفکرات مربیان لیگ برتری با کی روش سرمربی تیم ملی ایران همسو شده است.

مهاجمان لیگ برتر دیگر همانند گذشته شجاعت حمله را ندارند. تعداد گل ها در لیگ برتر به حدی رسیده است که بازیکنی با چند گل زده در راس گلزنان قرار می گیرد. بسیاری از کارشناسان فوتبالی معتقدند مهاجمان لیگ برتری از سوی هافبک های تهاجمی تغذیه خوبی نمی شوند. وجود یک هافبک خوب در طراحی حمله کمک بسیاری می کند و مهاجمان با در اختیار داشتن توپ در محوطه جریمه می توانند از موقعیت های به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز