با حکم خلیلی؛

رئیس و اعضای کمیته درساژ منصوب شدند

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۳:۴۶
کد خبر: ۷۵۶۸۵۱
رئیس و اعضای کمیته درساژ منصوب شدند
با حکم رئیس فدراسیون، رئیس و اعضای کمیته درساژ فدراسیون سوارکاری مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طی حکمی از سوی مسعود خلیلی رییس فدراسیون، علی هژبر به عنوان رییس  کمیته  درساژ منصوب شد.

در این حکم چنین آمده است:

نظر به اهمیت خاصی که درساژ بعنوان ورزش پایه سوارکاری دارد و نیز با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه های مختلف مدیریتی و ورزشی و خصوصا اشراف کامل به این رشته ضمن تشکر از قبول زحمت، جنابعالی را به سمت رئیس کمیته درساژ فدراسیون سوارکاری منصوب می نمایم. اطمینان دارم درایت و برنامه ریزی دقیق جنابعالی و نیز همکاری جستن از افراد با تجربه و با انگیزه به عنوان اعضاء کمیته می تواند آنچه در برنامه راهبردی فدراسیون مصوب گردیده است را به اجرا درآورده و از این طریق سبک و سیاق سایر رشته های سوارکاری نیز تحت تأثیرات اثرگذار این رشته ورزشی قرار گیرد. از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را مسئلت می نمایم.

همچنین طی حکمی از سوی مسعود خلیلی رئیس فدراسیون، مهدی جمشیدخانی (عضو افتخاری)، شریسا غفاری (مسئول آموزش)، غزاله منتظم (مسئول امور استانها)، نیلوفر خوش خلق (مسئول روابط عمومی)، ملیحه سنندجی (مسئول امور هماهنگی و کلینیکها)، جهانگیر جهان بین (مسئول امور برگزاری مسابقات)، مرتضی سلسله ذاکرین (مسئول امور مالی)، میری (مسئول مسابقات اسبهای فریزین)، حمید مرجائی (مسئول امور بین الملل)  به عنوان اعضاء  کمیته  درساژ منصوب شدند.

در این حکم چنین آمده است:

نظر به پیشنهاد رئیس محترم کمیته درساژ فدراسیون جنابعالی را به سمت عضو کمیته درساژ فدراسیون سوارکاری منصوب می نمایم. امیدوارم در سایه تلاش و همکاری صادقانه شما و تحت مدیریت رئیس محترم کمیته درساژ شاهد شکوفائی این رشته مهم در کشور باشیم.

از خداوند منان توفیقات روزافزون شما را مسئلت می نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز