رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان:

پاسخ وزیر به نماینده زابل، منطقی و قانع کننده بود/ سلطانی‌فر نگاه جامعی به ورزش دارد

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۵:۲۰
کد خبر: ۷۵۷۰۲۴
پاسخ وزیر به نماینده زابل، منطقی و قانع کننده بود/ سلطانی‌فر نگاه جامعی به ورزش دارد
رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: پاسخ سلطانی فر به سوال نماینده محترم مردم زابل هم برای نماینده سوال کننده و هم بقیه نمایندگان، قانع کننده، خوب و منطقی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدنعیم امینی فرد، نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص سوال امروز نماینده مردم زابل و پاسخ وزیر ورزش و جوانان، گفت: سوال نماینده محترم مردم زابل بیشتر درخصوص کمبود سرانه فضای ورزشی به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده بود که پاسخ دکتر مسعودسلطانی فر به این سوال هم برای نماینده سوال کننده و هم بقیه نمایندگان، قانع کننده، خوب و منطقی بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: در دوره اخیر مجلس شورای اسلامی و با تصویب قانون 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش، سلطانی فر پیگیری های مستمری برای اختصاص بودجه داشتند و حرکت های خوبی با تخصیص آن در ورزش آغاز شده است.

امینی فرد با بیان این که صحبت های وزیر ورزش و جوانان درخصوص اقدامات این وزارتخانه در توجه به استان های محروم بود، افزود: خود بنده شاهد این اقدامات بوده ام و انصافا نسبت به دوره های گذشته خیلی حرکت های خوبی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده ولی به دلیل فاصله زیادی که این استان با استان های برخوردار دارد نمی توان در کوتاه مدت تحول بزرگی انجام داد.

وی با بیان این که پاسخ وزیر ورزش و جوانان به سوال نماینده محترم زابل، خوب، منطقی و قانع کننده بود، افزود: تعهد دکتر سلطانی فر مبنی بر این که توسعه امکانات و زیرساختهای ورزشی مطابق با آمایش سرزمینی و با اولویت مناطق محروم خواهد بود، نیز بسیار ارزشمند است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درخصوص سفرهای وزیر ورزش و جوانان به استان ها و بازدید از امکانات مناطق محروم و دورافتاده، گفت: دکتر سلطانی فر سفرهای متعددی را به استان های کشور داشتند که بیشتر آن ها در دوران مجلس دهم رقم خورده است و خود بنده در دو سفر سلطانی فر به استان سیستان و بلوچستان حضور داشتم و سفر به مناطق مرکزی استان نیز در برنامه ها قرار دارد.

محمد نعیم امینی فرد گفت: این سفرها به جهت برخورد میدانی و عملیاتی با حوزه های مربوطه، در تسهیل و تسریع امور، حل مشکلات و روان سازی کارهای اجرایی بسیار اثرگذار است و این نگاه به تبع در سیاست گذاری ها، بودجه ریزی و اولویت بندی ها تسری پیدا می کند که بسیار ارزشمند است.

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: با توجه به سابقه مدیریتی دکتر سلطانی فر در استان های مختلف و صحبت های امروز در صحن علنی مجلس، نگاه وزیر به ورزش را جامع می دانم و در مجموع جلسه امروز را خوب ارزیابی می کنم.

نظر شما