اشماعیلی می‌تواند عصای دست تیم شود؛

خذیراوی: به موفقیت استقلال امیدوار هستم

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۳:۲۶
کد خبر: ۷۵۷۰۶۲
خذیراوی: به موفقیت استقلال امیدوار هستم
بازیکن اسبق تیم استقلال می گوید به آینده این تیم و نتیجه گیری آبی پوشان امیدوار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، مجاهد خذیروای ملی پوش سابق استقلال با تاکید بر اینکه بازی دربی با دیگر دیدارها تفاوت آشکار دارد، گفت: دربی یک بازی خاص و بازی لحظه هاست و استقلالی ها در این شرایط حساس باید یارویاور تیم باشند و در سایه همدلی بتوانند راه را برای موفقیت این تیم فراهم کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: تجربه ثابت کرده تیمی می تواند در دربی سربلند بیرون بیاید که قدر فرصت های آرمانی را بداند و طبعا اگر استقلال بتواند از فرصت ها به نحو شایسته استفاده کند، برنده این دیدار خواهد بود. اعتقاد راسخ دارم که باید بازی های گذشته را فراموش کرد و کمک کنیم تا استقلال بتواند برای بازی دربی با خودباوری و انرژی بیشتر به میدان بیاید.

وی با اشاره به اینکه نقش خط میانی استقلال در بازی حساس حیاتی است، افزود: خط میانی استقلال در دربی وظایف مهمی بردوش دارد و هافبک ها نقش تعیین کننده ای دارند. طارق همام روز به روز روند بهتری به خود می گیرد و فرشید اسماعیلی نیز بازیکنی است که می تواند عصای دست استقلال باشد. ضمن اینکه مردان خط حمله باید هوشیارتر باشند و حواسشان را شش دانگ جمع کنند تا از موقعیت ها به نحو شایسته استفاده نمایند.

خذیراوی تصریح کرد  تفکرات شفر از یک سو و خود باوری نفرات تیم از سویی دیگر می تواند برگ برنده باشد. در مجموع من به موفقیت استقلال در این دیدار امیدوار هستم و آرزو می کنم که بتوانیم با اعتماد بنفس بالا و ارائه یک بازی حساب شده، سه امتیاز دربی را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز