سمانه خوشقدم در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تلاش می‌کنیم در اولین حضور کاراته در المپیک روی سکو برویم/ مسابقات قهرمانی آسیا حکم اردو را برای تیم داشت

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۶:۱۹:۳۵
کد خبر: ۷۵۷۱۰۴
تلاش می‌کنیم در اولین حضور کاراته در المپیک روی سکو برویم/ مسابقات قهرمانی آسیا حکم اردو را برای تیم داشت
سرمربی تیم ملی کاراته دختران گفت: در واقع اولین حضور کاراته در المپیک با رده جوانان آغاز می شود و ما تمام تلاش مان را می کنیم که دختران کاراته ایران بتوانند با قرار گرفتن روی سکوهای قهرمانی اولین مدال آوران کاراته ایران در المپیک باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سمانه خوشقدم، سرمربی تیم ملی کاراته دختران کشورمان درباره وضعیت کلی تیم پیش از اعزام به المپیک جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بعد از کسب سهمیه المپیک در کرواسی 9 مرحله اردو پیش بینی شده بود که در حال حاضر در اردوی هشتم هستیم و بعد از این دوره اردوی کوتاه مدت در آستانه اعزام به مسابقات خواهیم داشت. خوشبختانه شرایط اردوها خوب است. با توجه به این که کاراته برای اولین بار است که المپیکی شده قطعا با انگیزه بیشتری خودمان را برای رقابت ها آماده می کنیم.

وی اضافه کرد: تیم جوانان اردوی برون مرزی نداشت ولی چون در رقابت های کسب سهمیه و مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن، لیگ کاراته وان بلغارستان حضور داشت در واقع می‌توان گفت همین مسابقات حکم اردو را برای تیم داشت.

خوشقدم درباره شانس کسب مدال ملی پوشان در المپیک آرژانتین بیان کرد: در واقع اولین حضور کاراته در المپیک با رده جوانان آغاز می شود و ما تمام تلاش مان را می کنیم که دختران کاراته ایران بتوانند با قرار گرفتن روی سکوهای قهرمانی اولین مدال آوران کاراته ایران در المپیک باشند. نمی توان در ورزش و رقابت هایی مانند المپیک قول کسب مدال داد اما قول می دهم که ملی پوشان ما با تمام توان روی تاتامی آرژانتین مبارزه و برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز