امیر مرادی:

توجه رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مثال زدنی است

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۱:۱۸
کد خبر: ۷۵۷۴۲۳
توجه رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مثال زدنی است
قهرمان چهارمحالی دوومیدانی آسیا گفت: قدرشناسی و تشکر ایشان از قهرمانان در فاصله کوتاهی از پایان رقابت های آسیایی مثال زدنی و باید سرمشق بسیاری از مسئولین قرار گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر مرادی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب و توجه ویژه ایشان به ورزشکاران، موجب دلگرمی و روحیه تلاش برای درخشش بیشتر در رقابت های ملی و جهانی را در وجودمان چندین برابر کرد.

امیر مرادی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی جاکارتا که تمرینات خود را برای حضور در مسابقات کشوری پشت سر می گذارد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با برگزاری این برنامه باز هم توجه و نگاه ویژه خود را به جوانان و ورزشکاران نشان و موجی از نشاط را در وجودمان به وجود آوردند.

مرادی افزود: قدرشناسی و تشکر ایشان از قهرمانان در فاصله کوتاهی از پایان رقابت های آسیایی مثال زدنی و باید سرمشق بسیاری از مسئولین قرار گیرد.

دارنده مدال نقره دوومیدانی آسیا در بیان حال و هوای سومین دیدار خود با مقام معظم رهبری اضافه کرد: این دیدار در فضایی ساده و صمیمی برگزار که آمیخته با معنویت، نشاط، امید و ایجاد روحیه تلاش برای درخشش در میاین جهانی به نام ایران اسلامی بود.

امیر مرادی دونده چهارمحال وبختیاری در دوازدهمین روز از بازی‌ های آسیایی اندونزی و در فینال دوی 1500 متر رقابت کرد که با رکورد 3:45.62 در رده دوم ایستاد و مدال نقره را بر گردن انداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز